Alla dagar är inte direkt en dans på rosor..

image3172
Stark tjej,onekligen!

Jag orkar inte riktigt blogga på som vanligt idag.
Jag skriver inte längre om särskilt  personliga saker här på bloggen,av vissa anledningar.
 Jag vill inte gå in på vilka.
Jag blev dock tipsad av en vän att läsa  Magdalena Graafs  bok, Det ska bli ett sant nöje att döda dig,  som jag inte tagit mig för att göra än.Ska leta upp den i butik imorgon.
För mig känns det aktuellt att läsa den just nu!

Någon av er som läst den?

Har haft min ekonomikurs hela dagen. Hämtat ut den rosa LG laptoppen, men inte orkat packa upp den nu på kvällen. Ni ska dock fåse raringen imorgon, det lovar jag! Soo cute then;)!

Fyndade även en ny Dior fuktspray för ansiktet  på Åhlens när jag stressade hem som jag ska pröva imorgon , det ser jag fram emot, självklart ska jag fota den och berätta vad jag tycker.
Kanske blir en ny favorit,vem vet? :-)!

Hörs imorgon!♥
17 kommentarer
annika

Hej Hannah, det där låter inte bra, jag blir orolig för din skull. Ta väl vara på dig!!! / mvh Annika, ett hängivet fan av din blogg

hannahsthlm

annika: Tack söta!:-)I do my best... Kram!

Angelicas Closet

Jag tycker inte heller att det låter så bra men jag hoppas att det löser sig för dig! :)

Klart att man inte behöver dela med sig av personliga saker. Jag har också saker som jag inte vill dela med mig av. Det heter personligt av en anledning. ;)

hannahsthlm

Angelicas Closet: Tack, det hoppas verkligen jag med!
Jaaa..Visst heter det personligt av en anledning, och då får det förbli det!Man vill inte alltid att "alla" ska veta allt, det är inte direkt relevant för bloggen tycker jag! Kram och gonatt!:-)

Sofia

Jag sträckläste boken under en hel natt. Man kan inte släppa den!!

hannahsthlm

Sofia: Ok.Har hört det från andra också, att den vekligen är fängslande.

Mikaela

Har inte läst den, men skulle gärna vilja....
Man ska kanske passa på att köpa på sig lite böcker nu när man har gått in i trista november.
Kram

amanda

Jag har läst den´:) Det är en super bra bok av henne, jag beundrar henne som överlevt och verkligen kämpat sig igenom allt och inte gett upp!

Anna

Jag tror på en kombination av klassiker och ny litteratur, särskilt i mitt jobb. Har hört att Graafs bok ska vara bra, men har inte läst den själv!

anina

Har läst boken och jag tyckte att den var läsvärd!

Hoppas att det ordnar sig för dig.

Kram.

Jenny W

Jag har läst den två gånger. Båda gångerna läste jag ut den på en dag! Spring och köp Hannah, den är verkligen värd varje öre! Trevlig helg!/Jenny W

Sandra

Svar: Ja, tycker den färgen är super härlig.
Hoppas du hittade boken, den är riktigt bra faktiskt. Läste den i sommar. Trevlig helg!

Maddis

Hej Hannah!

Hoppas du hunnit testa din Hydraactionspray från Dior,om inte kan jag upplysa om att den är helt fantastisk!!!Den är GRYM!!!Sprayar den i tid och otid....Hela hydraactionserien är underbar!Måste inhandlas snarast till den kyliga årstiden.Tycker absolut du ska införskaffa Magdalena Graafs bok,den är superbra från början till slut och mycket gripande och känsloladdad,vet inte hur många gånger jag läst den!En annan väldigt bra är faktiskt Jenna Jamessons självbiografi,handlar i och för sig om nåt helt annat men även det ett livsöde!

Elin

Den boken är verkligen läsvärd, så otroligt gripande, går knappt och lägga ifrån sig den.
Magda har vuxit i mina ögon sen jag läste boken.

sofiemadelene

Diorsprayen är en klar favorit, synd att den är så himla odryg bara.

emma

Den boken är riktigt bra måste jag få säga.

Amanda

Boken var riktigt bra.. och spännande!