Vilken väljer du? Tävling!

1 234
HA HA...Alla bilder som togs tonite kommer ganska OMG raderas;)
Kan inte minnas när jag fick med mig såå dåliga bilder hem...ha ha...men vi gör något roligt av det :P
Jaag lovade ju er bilder  från kvällen ,och jag håller mitt ord!

Utlyser en tävling inatt Söndag och fram tom. Måndag kväll om  den fulaste party bilden     !
Du kan välja av alla fyra från ikväll, skriv siffran på det  nummret fotot har , som en kommentar, så är du med och tävlar om ett hemligt roligt pris;)!

Det kan behövas lite annorlunda tävlingar!;)
Jag vet   vilken bild jag tycker är mest   uggly   och den som väljer den   har chans att vinna!
( Jag lottar om det blir flera som väljer samma)


Sååå..bara crazy-pics tonite ..hur lyckas man:P

O-baren och Riche hanns med...sen kom vi inte längre..men då var klockan..seeent:P

Kanske sova nu? Ciao!♥
32 kommentarer
Christina W

Modigt att ändå lägga ut bilderna.

mia dh

Knasig du är :) Jag diskas säkert från tävlingen men jag tycker du var sötast på 4:an.
ha en härlig söndag

Lotta

Nu är du allt lite orättvis mot dig själv!
Du är söt på alla bilderna, men för att vara med och tävla väljer jag ändå nummer 2.

Lene

gud vilken rolig tävlign! kul att du bjuder på dej själv.. jag röstar för nummer 3 nu när man måste välja nån:)
ha en fortsatt trevlig söndag! idag ska jag plantera löjtnantshjärtan i min trädgård:)

Tiina

jag väljer 1 för det har ingen annan gjort.

Emmy

Jag skulle nog också välja nummer 1 om man var tvungen att välja någon, det är ju inte som att du är ful på någon utav dem precis. :)

Louise

Richie är trevligt, brukar gå dit och ta en drink lite då och då. Men när värmen kommer är utecompagniet mer lockande enligt mig ;)
Jag tycker inte någon av de där bilderna var miserabla alls! Men 1an såg mest "ansträngd" och "måste le till kameran" känsla, så i sånna fall nr 1 :P

Emma S.

2. Inte för att du är ful på någon av bilderna.

Anna

Hihi..modigt av dig. Jag tycker inte du är ful på någon av bilderna! Jag lyckas alltid ser hemsk ut på foton när jag är ute och festar... Om jag ska välja ett så tar jag isåfall Nummer 2.

Anna

Ebba

Du var inte ful på ngn av bilderna! Men jag vill vara med och tävla så jag väljer väl 4 då..

Frida & Fabulous

Ursöt på alla! Men jag väljer nr 4!

anina

Du är fin på bilderna men för att vara med och tävla så väljer jag nr 4.

Lina

nr2
(4an är ju en riktigt söt fyllebild)

nollattan

ettan!!

Käthe

Nä, jag kan inte välja någon. Du skulle sett mina misslyckade partybilder (anm. från förr alltså). Hu! :)

Sussi

HAHA Ja då väljer jag nummer 1 :)

Sussi

HAHA Ja då väljer jag nummer 1 :)

jÄänniii

Men jag tyckte ju att alla var söta!
Men hmm.. Röstar nr 2 isf! Rolig tävling :D

anna w

nr 3

c

nr 1

lameilleuse

Jag tycker inte att någon av bilderna var fula, men nr 2 var klart roligast, så den väljer jag.

malle

Nejmen hoppsan vilken knasig tävling, och SVÅR. du är ju lika söt på Alla ^^
Men eftersom att e måste väljas så blir det nog 4:an. Varför? Därför att den skiljer sig mot alla andra genom att du ser något blekare ut :P
Måste också passa på att säga: jättefin outfit

Fröken SötSur

Ha ha...men jag tycker det var riktigt fina foton...hi hi;) Men okej, nr 2!

Anonym

Urhärligt med folk som bjuder på sig själva!

Cassie

Ful? Inte någonstanns :) Men jag väljer tvåan då .. Kram

Hanna

nä! usch vilken tävling! söt i alla! :)

Anonym

Jag väljer bild 1, där ser du lagomt stirrig och scary ut ;)

Anna Maria

ja alla har ju inte fotouniqe på alla bilder så det får väl bli nr 2 då.

Mikaela

haha fyran kanske, inte för att den är ful men för de otroligt stora, röda "jag är gaaaalen" ögonen ;)

Mia

Nr 2 definitivt.

Jenny

Samma smile på alla så det är svårt att se ut den "sämsta" efter som att jag tycker att du är fin på alla. =) 4:an gillar jag bäst. Men minst gillar jag 2:an. ;] Ha en bra dag =)

Sune

haha fan va svårt :P varenda en va ful.. din blick e så jävla läskig.. alla e fula som fan med om ja måste välja nån så är nog.. nä d går inte alla e fula :P :D aja ha en bra dag!