Vilken praktisk dröm

image2409image2410

Varför inte slänga den  här lilla söta skapelsen från Juicy Couture    om handleden när man går ut på stan, resturangen eller lekparken? Stora väskor är sååå...nåja...inte ute..men onekligen bökiga..ibland:)
Denna lilla praktiska dröm-portmonä hänger säkert kvar på din handled och du  hittar den  på MrsH   , heter  Frame Purse     och kostar  950 kr .
Man får plats med kreditkort, liten mobil,  och ett lipgloss..vad mer kan man behöva...nyckel?;)

Hannah♥
16 kommentarer
mia dh

Den var söt...

Linda

åhh vad söt den är :)

Johanna

Gud så söt. Den skulle man ha. kram Johanna

Johanna

Sommardröm det!!

Kelly

åååh så fin :)

anina

Verkligen ursöt!

therese

Lekparken var ju inte direkt det första stället jag skulle tänka att ta med den till men...=) Söt var dne onekligen. Juicy är så bra på söta och tjejiga saker.

annika

Hej Hannah! Hur nöjd är du med din Clinique foundation, på en skala 1-10?

J

cuuute! =)

Fröken SötSur

Hi hi...så söt!

Sandra

Väldigt söt!

annika

Hej Hannah, hur nöjd är du med din Clinique foundation på en skala 1-10?

hannahsthlm

Annika: Hej! Tänkte lägga in en bild sen ikväll om jag hinner! Jag är NÖJD. En 7:a:-)
Nyansen är perfekt för mig och resultatet blir super-naturligt. Dock krävs det två lager då den är väldigt trensparent i ett lager, enligt mig.
Håller länge när man "lagt på den rätt" och motverkar blankhet utan att vara matt.Är du sugen på den så be om ett prov tycker jag på kicks eller Åhlens...eller slå till! Helt klart värd pengarna enligt moi!

cecilia

Supersöt!

Hannah

uuuunderbar!

Sabor

Ursöt ju ; )