The Only Moss i our Woods

image2439image2440
Stort Coco is dead halsband 575 kr    Kate Moss Halsband 495 kr

Du hittar alla halsbanden hos KyssJohanna.

Alex and Chloe   , ni vet de med " Coco is dead " halsbanden har kommit med  Kate Moss   halsband.
Man kan få K M :s  silhuett för 450 kr eller hennes ansikte i silver eller bronze för 495 kr.
Jag tycker bronze ansiktet är grymt och tror kanske det skulle passa mig bättre än KJL apan?

KJL Aphalsband 750 kr

Det finns ju inget som säger att man inte kan köpa båda...om man prioriterar..men...

Vilket tycker ni verkar "mest jag" ?? Alltid kul med smakråd :-)!

Hannah♥
12 kommentarer
nollåttan

haha, mossgrejen vore coolt att ha då hon har verkligen blivit historisk!

Tiina

kate moss tycker jag är mer du :)

Helena

Dom är lovely!
Jag har köpt "håret" eller vad man ska kalla det och är super nöjd :)

Sandra

de är absolut fina o kanske coolare än apan

erica

apan ä coolast ;)

E.

du ser opererad ut (kör inte på kate moss, på väg ut, trot eller ej).

Anna - TopLook

Jag håller på Kate Moss halsbandet, känns tufft! Anna

Mia

Oj, vad svårt. Jag tror dock på Kate Moss, men apan var söt. ;)

Tess

Jag röstar på KM i detta fall. Älskar även coco is dead halsbandet =)

Cajsa

Eller så kan du kolla in mina stilikon-halsband i liknande stil ; ) hihi! (Kate känns lite överexponerad)

Vanja

Jag sitter och väntar på mitt paket från kyssjohanna, innehållandes coco is dead halsbandet och giraffarmandet från KJL, hoppas det kommer snart :)

Tarjeilinea

It is the coolest site,keep so!