Sommar

Åhh...idag känns det som sommar i luften.
Har just  druckit en latte på min lilla trapp på gården. Japp..jag har en egen trapp ut till gården, det är lite villakänsla  fast man bor i innerstan. Tyvärr har Lilla-E haft sönder låset så just nu kan man inte använda den ingången, men trappen går bra att sola på ;)!
Måste få tag i en låssmed..men  inte  idag:)!
Idag ska jag till Fättöversten en sväng. Ska se om jag kan hitta något på Twilfit  för mitt presentkort och sen måste jag förbi Synsam  och så kanske jag borde köpa lite bubbel inför utgången ikväll.


Vad ska ni göra?

Ha en toppen Lördag vad ni än hittar på !:-)

Hannah

Uppdate 12.30 :  Sååå...nu är jag snart klar att springa iväg!
Glöm inte bort Mors Dag imorgon!
 Själv har jag en present här till lilla mammsen som hon ska få nästa vecka eftersom jag inte hinner träffa henne imorgon och jag har faktiskt  skickat  ett kort!
Det behöver ju inte vara något stort, det är  ju trots allt  tanken som räknas! :-)
13 kommentarer
Lisa

Det blir filmkväll, har inte sett Marie Antoinette än! :)

Anonym

va gott med latte

hannahsthlm

Lisa: Va mysigt!=)
agapi: Jaaa..kan inte leva utan ;)

Kelly

oooh..rosévinet på bilden har jag druckit många gånger...så gott så gott! Nästa helg ska jag prova rosévin och fanta ihop..Elin Kling m.m. dricker det i sommar, ska bli intressant!

ulrika

Jag ska också ut ikväll! ska bli gott me lite vin..

therese

Utgång här idag också=) Kulturfestival i min lilla stad.

Tokyo-Linda

Stockholm (eller rättare sagt Lidingö, där jag f.n. befinner mig) är fantastiskt skönt! Surfar trådlöst ute i trädgården med utsikt över syréner, glittrande poolvatten och grönska. Sverige är verkligen fantastiskt den här tiden på året! Ikväll blir det bubbel, rött och grillning. Hoppas att du får en jättebra kväll!

marina

Great blog and nice clothes !
Marina (from France)

PARTYPINGLAN

Jag ska också på party ikväll hoppas du får trevligt=). kram

SKÖNHET&MODE/Tips&Råd

vi ska på bio ikväll!! pirates of the carribean 3 YES:D
ja vi åkte över gränsen till israel faktiskt..Där var det HELT underbart också!! Eilat hette det där vi va:D
*kramar*

Sandra

Vill testa både misten och champagnen! Ha en trevlig kväll nu!

Fröken SötSur

Ååååh...vad härligt det låter! Hoppas du hade det trevligt:)

Nicolashelen

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work