Snart roligare..

..lovar jag att det ska bli  här  på bloggen.Om en dag eller två..
Jag känner mig inte så väldigt pigg just nu men det vänder nog .
Kanske såg jag sådär galen i ut i helgen för att jag hade feber? Okey...kanske inte ?!:P
Som många gissade så var det bild nr 2 som blev "värst" enligt mig.
(även om alla bilderna var lite "udda")
Grattis säger jag till   Cassie  som gissade rätt (och grattis alla andra som gissade rätt också).
Mejla mig din adress så kommer ett  Mavala lack  på posten.
[email protected]
(skriv om du vill ha  ett silver eller guldlack)

Ohh.nu måste jag ta en c-vitaminbrus igen..Finns det verkligen dokumenterad effekt att just c-brus hjälper? Någon som vet? Aja..det lär väl inte bli värre av det iallafall.
Tack för alla kommentarer, tyvärr orkar jag nog inte svara på dem nu...Ciao!
1 kommentar
Sandy

Det hjälper inte att ta mer än rekomenderad dagsdos av c-vitamin, kroppen kan inte ta upp mer så du kissar bara ut det överflödiga!