Skulle kunna tänka mig till stranden....

image2379

Bilder från net-a -porter

Juicy Couture Striped Tub Dress  195.47 Euro
Juicy Couture  Riviera Bag     281.49 Euro
Kan klickas hem på net-a-porter


Här ser ni väskan från den  andra sidan med lilla  strå-mattan!





Inte för att det är något strand-väder just i dag men denna underbart snygga (och säkert  väldigt bekväma) terry-tub-klänning från Juicy Couture skulle jag gärna ha i min ägo inför sommaren.
Väskan på lilla bilden i collaget kommer också från Juicy.
Riktigt smart sak då  den är rymlig och på den på ena sidan har en "beach-matta" som man kan kan knäppa på och av!
Enda minuset  med väskan skulle väl vara att den är vit...det kanske den inte länge skulle vara i min ägo ;)!
(och att den är rätt dyr).

Vad har ni för er den 1 Maj? Något trevligt?

Återkommer ikväll med vinnaren och svaret i   Gissa Året Tävlingen   !:-)

Hannah♥


11 kommentarer
Angel

Åh så snyggt i like...Här har d bara vart en tripp till ikea å efter d kika förlovningsringar HELMYSIGT med andra ord =) ha en toppen dag

Pernilla

Snygg klänning! Gillar randigt, så den skulle passa mig perfekt.
Idag har jag pysslat om guben då han svirat på sista april här i Uppsala, sen har jag pärlat (oväntat nej)

anina

Vi har vart i väg & shoppat lite + vart ute och gått en långpromenad.

hannahsthlm

Angel: Åhh..förlovning..såå kul:-)!

Pernilla: Sista april ska vara vilt i Uppsala har jag hört ;)! Hoppas han är ok!

Anina: Härligt:-)!

linaelisa

Hej!
Täkte bara rekomendera om Philip b på Tradera!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=42974541

Cecilia

Jättesöt!

hannahsthlm

linaelisa: ok!:)

Cecilia: Visst ÄR den:)!

Johanna

Oh, vill också ha lite Juicy i sommar =)

hannahsthlm

Johanna: Ja..de gör ju såå söta saker=)!

Linn

Vilken fin klänning:)

hannahsthlm

Linn; Ja=)!