Sjukt segt

Det är inte bara mitt huvud som är lite segt idag utan även internet.
Är något problem med bredbandsanslutningen.
Fy vad tråkigt med min kappa...kan inte sluta tänka på det..den var ju så fin!
Ja..det kanske var därför den försvann...förståss.
Den var inte så jättedyr, ca 1000 kr, men jag kommer nog aldrig hitta en liknande igen med alla detaljer som fanns på den...i all enkelhet. 
Miss Selfridge finns ju inte ens här i Sverige längre.
Dumma mig som inte bevakade den ordentligt!
 Det var ju inte sååå smart!

Har ni tips på någon liknande? Svart såklart! Tipsa gärna mig isådanafall!

Hittade just nu ingen bättre bild på kappan än denna, men om du ser någon med en likadan så kan du snegla lite misstänkt eller be dem mejla mig!  ;)
10 kommentarer
nadia!

tråkigt hörru.. :/

Moa

Vad synd! ;/
Vet att du älskar face mistar och är riktigt sugen på att prova en. Har endast fuktkräm, lite Eyeko cream och sedan bronzingpowder över det som grund eftersom jag inte gillar så tung make up, vilken är den bästa?

SKÖNHET&MODE/Tips&Råd

Tråkigt:(
Men kappor är väl rätt svåra att få tag på nu sommartid.. Kanske vänta tills höstens utbud tar plats där borde det ju komma mycket! *håller tummarna för att du hittar*

Käthe

Nej, vad utomordentligt trist. :(
Ska hålla utkik både på Tradera och Ebay.

Linda

Fyy, vad trist :( Dumma, dumma tjuv! Hoppas att du kan hitta nån liknande ändå.

Mira

Fan att folk inte kan hålla isär begreppen Doitt och Mitt.
Håller tummarna för att du hittar något likvärdigt!
Stor tröstkram!

Fröken SötSur

Nej, vad trist! Är det den fina som är borta:(

mia dh

Trist när grejer man gillar försvinner. Jag såg ingen misstänkt igår när jag snurrade på stan i alla fall :)
Ha det gott hur som haver...

hannahsthlm

Moa:Åhh.. jag tycker den jag köpte från Clarins i Lördags, Screen Mist,
är lovely,testa den, passar bra om du är framför dator mycket också :-)!

Arnevera

Keep up these useful pieces.