Presenter och webbshoppar är alltid kul

image2469
Jag lovade ju att visa Goodie-bagen   vi fick på Lindex Pressvisning igår.
Den innehöll ett par fina svarta skinnhandskar som går upp en bit på armen
En cerise väska från  Rönisch    . Solpuderkulor från   Viva la Diva    och en ansiktscreme från  Yvonne Ryding   .

Jag har även en rolig nyhet att förtälja.... Lindex  öppnar webbshop nu i  Maj  .
Inte hela, men mycket , av deras sortiment kommer finnas på nätet.
Man kan välja att få sakerna hemskickade som "vanlig nätshopping" eller hämta dem i närmsta Lindex butik.
Du ska sedan enkelt kunna byta i en butik om storleken är fel etc.
Låter toppen tycker jag !

Även om man inte väljer att shoppa på nätet så är det ju alltid roligt att kolla på sortimentet i lugn och ro innan man beger sig till en butik, då går det ju snabbare när man väl är där också!


Lilla-E är hemma idag, jag har migrän, han vill bygga koja...vi ska snart på tennisträning..Help:-)!
Ha en toppen dag allihopa!

Kram Hannah
14 kommentarer
Hanna Fridén

Åh, vad härligt! Jag han inte gå själv på grund av jobb, men två av våra andra Fataletjejer gick dit i alla fall :)! Men jag hörde att det var bra där och att Robert Rydberg gjort riktigt fin styling? Himla roligt!

Angel

Fina saker men HANNAH då d hemliga paketet vad innehöll d?

hannahsthlm

Hanna Fridén: Stylingen var över förväntan, fantastisk,verkligen!:) Synd att du inte hann förbi och se den, tror du hade gillat den :)!
Angel: ha ha..förlåt..ska visa ikväll..LOVAR ,ok?!=)

Amanda

Den där väskan fick jag också, perfekt att ha med på stranden! =)

Vägen Till Min Dröm Kropp

Tack för kommentaren! Cool blogg! Ja absolut jag ska ta det lugnt. jag tror inte ens det kommer gå fort för mig:D

camilla

haha jag vet - den funkar! helt blötsligt förvandlades choklad till B*js :-)

Sandra

Hade varit så kul att gå, men var ju inte ens i Sthlm tyvärr. Hoppas migränet försvunnit! Kram

Cecilia

Vad roligt med presenter:) Usch migrän är inge roligt hoppas det går över! Kram

Vanja

Gudars va bra att de öppnar webshop! Roligt för mej som inte bor i stan :-)
Kika gärna in rean i min webbutik www.vanillastreet.com

hannahsthlm

Amanda: Absolut, den kommer passa bra på stranden :)!

fashionholic

åhh var det därifrån den påsen kom ifrån.. såg några med den påsen och blev genast nyfiken ;)

hannahsthlm

jjjjjaaa

hannahsthlm

fashionholic: japp :)!

Jill

Aha, Lindex har startat en webbutik! Det låter ju väldigt smidigt att man kan gå in och byta det som inte passade i en butik på hemmaplan. Tummen upp!