Oh my lord...

Jag har skrivit väldigt länge och väldigt mycket. 
Ibland kan man kanske inte tro det, med tanke på min stavning, men det kan bero på att jag är stressad...ha ha..vi skyller på det iallafall ;)!

Jag vet att många saknat  Hannah´s Diary    här på bloggen.
Jag funderar på att ta upp det igen , men jag lovar inget..just nu.
 Eftersom dagboksinläggen från min anorexiatid är rätt sorgliga hade jag tänkt att man kanske kunde växla med lite andra dagboksinlägg om mina partyepisoder och min tid på teaterskola..eller något sådant lite "roligare".
Ha ha ha..fastnade i en dagbok från 1996 och det är nog det galnaste   jag läst..jag känner mig såå...  vuxen idag!
Jag behöver nog inte skriva att det inte blir något publicering här av den från 1996 iallafall...oh my lord!
Vi får se hur det blir med en från 1992, jag återkommer!

Har ni många dagböcker från  erat liv? Berätta gärna!
Jag skrev nog dagbok tom. jag var 25...det är ganska ovanligt..tror jag!

Hannah♥
10 kommentarer
Jonna

Jag har skrivit dagbok sedan jag var 13, och ar nu 23. Det sorgliga ar att jag haromaret kastade de flesta for jag tyckte de var sa deppiga. Angrar mig bittert nu.

hannahsthlm

Jonna: Åhh..trist..men det är alltid lätt att vara efterklok:/ En del jag skrivit är rätt deppigt också..faktiskt.

Jenny W

Jag skrev dagbok regelbundet från att jag var ca 7 år fram tills jag blev sambo med min dåvarande pojkvän när jag var 18. Då slutade jag, kände inte att jag var trygg. Att sluta skriva var ingen medveten tanke då, men i efterhand inser jag att jag var rädd att han skulle läsa och då ebbade skrivandet ut... Har tänkt ta upp det igen nu när jag bor själv, men det är svårt att komma in i rutinen igen... Ser fram emot fler eventuella dagbokspubliceringar från dig, även om de var jobbiga att läsa också. Jag beundrar dig för att du varit så modig att dela med dig av dem! Kram Jenny

kajsa haavikko

Jag skriver dagbok
Har gjort det till och från sedan jag var 12
Alla dagboksinlägg är väldigt ledsamma
eftersom jag enbart skriver när jag inte mår bra
Nu i vinter led jag av ångest, då skrev jag ner
känslorna i den för att bearbeta den
Roligt att läsa nu i efterhand:)
Det är också roligt att gå tillbaka och titta
bara det att typ 70% av tiden inte har kommit med
då jag oftast mår bra. Då har jag inte tid att skriva

Lina

Jag skrev mycket dagbok under min tonår tills jag var ca 22...men när jag flyttade ihop med min pojkvän slutade jag, precis som Jenny....lite synd för dagboken var viktig för mig, men jag ville inte att han skulle hitta den och läsa.

Lina

Visste inte att du haft anorexia.. har jag med haft! Tråkig historia det där..

hannahsthlm

Jenny W: Hoppas du kan ta tag i dagboksskrivandet igen för det är verkligen värdefullt..även för framtiden!
Jag ska fundera lite till om jag ska ta upp mer här..det är svårt..man känner ju santidigt att det är så privat..vi får se! Kram till dig också :-)!
Kajsa: Så kan det nog vara för en del , att man skriver när man inte mår bra. För mig har det dock funkat att skriva både och och endel episoder påminner om chic-lit..ha ha..man tror att det är påhittat för det är så galet...men det är det inte ;)En del är ju dock ruskigt deppigt..men det är blandat på min front vill jag lova!
Lina: Så kan det nog vara för många, man vill ju ha den helt för sig själv..
Lina: Jaaa..anorexia är alltid en tråkig historia..=(

mia dh

Yes, har en hel del kvar, och ibland skriver jag faktiskt ännu idag, inte så ofta dock...

hannahsthlm

mia dh: åhh..va kul:-)!

Joopie

Uno straise Qatro single sais, thanx