My autumn by H&M is black

image2510
 Jag fick iväg min H&M höstbeställning innan den 21-22 Maj.
Phuu...blev lite stressigt där på slutet och som vanligt beställde jag säkert  för  mycket. 
Jag var jag inte super-motiverad  till höstköp men nu är jag iallafall glad att jag förbeställde den här  Svarta Skinnjackan 998 kr     och  dessa  skipants (beställde även grå) för 98 kr/paret   .
Beställde tunikor och koftor också men de får ni se i augusti när de kommer..om det är något att behålla!
(Skinnjackan är från Divided och finns även i grönt i höstsortimentet)
Svart är ju så lätt att matcha med tex. metallic  som hänger kvar eller cerise som blir stort i höst, ja..svart är helt enkelt  bäst, tycker jag!


Vad tycker du?
15 kommentarer
Fröken SötSur

Ååååh...grymt snygg jacka! Jag har nog helt missat den.

hannahsthlm

Fröken SötSur: Ajdå..du får hålla utkik på nätet eller i butik sen då.. jackan ser
ju iallafall grymt snygg ut på bild :-)!

Lottisin

hihi, jag beställde också jackan och skipantsen och en hel massa annat i svart förstås! :)

Karin

cool tycker jag:)
nä visst! det ska bli underbart:)

therese

Jo svart passar ju till så gott som allt. Bilder på svarta ting är svåra att se men den blir säkert bra=)

Amanda

Jättefin! Du kommer nog passa fint i den till hösten. Men nu vill man ha sommar! =)

ulrika

Gillar pantsen! verkligen användbara.

hannahsthlm

Lottisin: hi hi...där ser man ;)! Svart är bäst!
karin: Ja..jag har förhoppningar
på det :-)!
Ohh.. Jag är såå avis på dig för resan just nu ..*neeej*..men hoppas ni får det fantastiskt härligt :-)! kramis!
therese: Jo visst är det så..sant =)!
Amanda: Jaaa...vart tog sommaren vägen? :(
Hoppas den dyker upp snart igen :-)!
ulrika: Ja absolut:-)!

Mia

Den var snygg! Jag undrar hur man får tag på höstkatalogen...har inte fått den.:)

Mi

Jättesnygg jacka, vill också ha! :)
Ha en trevlig kväll!

hannahsthlm

Mia: Då kommer den nog i slutet av sommaren. De skickar ut höstkatalogen i förtid till en del kunder, säkert är de flesta lika shoppinggalna som jag av dessa ;)! Har hört att de gör det
för att se vilka saker som verkar sälja bäst ur höstkatalogen och få en uppskattning om vilka plagg som de ska ha många i lager av..och det verkar ju logiskt.
Mi: Visst ÄR den, ser så ut på bild iaf :-)! Hoppas du har en trevlig kväll du med!

anina

Skinnjackan var ju superfin!

hannahsthlm

anina: ja visst Är den :-)!

Anna

grymt snygg skinnjacka :)

hannahsthlm

Anna: Ja:-)!