Månadens låt hemma hos oss

Den mest spelade låten hemma hos oss den senaste månaden har varit denna...klicka på länken så får ni höra vilken!
http://www.youtube.com/watch?v=25pfG6j-cuw

W är en sådan otroligt cool och mogen 11 åring enligt mig, han har verkligen blivit som en "liten kompis" och när jobbiga tjejer ringar får jag svara...då lägger de på ;)! Han är verkligen "layd back" själv men för väldigt mogna  och intelligenta telefonsamtal med dem han vill prata med.
Det gjorde inte jag i den åldern....

Aja...Kan inte påstå att jag saknar låten nu när de är borta över helgen, även om jag saknar klimparna , för fy så  mycket ella ella umbrella umbrella ella ella det har ekat här....senaste tiden..som sagt.





Vad tycker du? Ella? ;)
3 kommentarer
Mikaela

Fy vilken hemsk låt! Usch!

hannahsthlm

Mikaela: ha ha..jaaa..jag är lite less på den nu om
man säger såå ;)!

Kimmolly

Interesting. No more comment :)