Lindex Pressvisning

image2457
image2458
Idag mötte jag upp världens gulligaste  Fröken SötSur och gick på    Lindex Pressvisning   .
Det verkar komma ett och annat  guldkorn i butikerna till hösten och enligt mig blir Lindex bara bättre och bättre.
När kläderna hänger på galgar är det ju självklart svårare att se passformen. Många av plaggen  var dock otroligt snyggt matchade på skyltdockor!
Kanske något att ha  ståendes inne i butikerna och inte bara i fönstren ? Man blev verkligen sugen på de olika kombinationerna ! Det var riktigt snyggt matchat!
Vi fotograferade en hel massa !Kläder, skor och accessoarer, och jag kommer lägga upp  fler  bilder ikväll!


Nu måste jag fixa klar middagen! Mina klimpar är huuuungriga.....och jag med!:

Ciao!♥
4 kommentarer
Lottisin

sjukt nyfiken på bilderna, Lindex har verkligen ryckt upp sig det senaste året! =)

hannahsthlm

Lottisin:Ja, de kommer snart..senare ikväll..ska bara bada & natta
mina barn först :-)! Lindex har verkligen ryckt upp sig!!

Angelicas Closet

Jag var bland annat på Åhlens pressvisning igår. Mycket fint till hösten! :)

hannahsthlm

Angelicas Closet: Åhh..trevligt! :-) Ja..mkt fint till hösten kommer det!