Kvantitet framför kvalitet?

Japp..åtminstone idag;)!
Efter lååånglunchen på Kungsgatan med Patsy så skulle jag gå till Twilfit för att utnyttja ett presentkort jag fått av mamma. Dit kom jag dock aldrig. På vägen hamnade jag på  Skopunkten   och kom tillslut ut med detta:
image2452
Grå Lackpumps
 Röda lågklackade boots

Stövlar till Lilla-E

"Rött är sött "brukar ju Lilla-E tycka men han gillade inte mina röda boots...Själv fastnade jag för dem för att jag:

1. Älskar svart, bara shoppar svart  och behöver färgglada accessoarer
2. Ångrat mig angående gula skor, rött är sött!
3. De är mjuka som tofflor innuti och perfekta att bara "slinka i".

Sen ser de ju lite plastiga ut  (men man behöver ju inte kolla så nära )och klacken är säkert sönder inom en  snar framtid..men jag är iallafall nöjd för dagen .-)!
22 kommentarer
Malin, Gbg

Hej! Snygga skor. Röda accessoarer är snyggt! Har en fråga till dig, hur sköter du ditt löshår? Har precis satt i med keratinwax och jag har börjat tappa mycket hår. Vill ju inte att det skall tunnas ut i topparna :)

Johanna

Snygga skor, spec. de röda gilla jag!

anina

Gillade pumpsen!

therese

Pumpsen ser snygga ut. Jag brukar ofta köpa lågprisskor. Har så svårt att hitta skor som sitter perfekt, köper dock skor oftare, så när jag väl hittar några som jag gilla roch som dessutom sitter bra använder jag dem hysteriskt ofta.

hannahsthlm

Malin, Gbg: Japp..jag gillar rött :-)!
Gahh..jag ä'r grymt dålig på att sköta mitt hår..hmmm..men..jag sover med det i flätor och kammar det varje morgon och kväll med en speciell borste. Det är normalt att håret "fäller", det gör ju ditt vanliga hår också, men om själva slingorna lossnar så ska du gå tillbaka och be dem rätta till det tycker jag! Det är nog svårt att komma ifrån att det tunnas ut i topparna om du inte klipper upp det lite...det är lättare att sköta om man klipper av lite i topparna! Lycka till!
Johanna: Tack, visst är det kul med rött .-)!

hannahsthlm

Anina: Ja..de är snyggare i verkligehten..och så var de ju nästan gratis ;)!
therese: Jag prövade skor i TVÅ timmar..tror jag..jag har såå svårt att hitta skor som jag vill ha/som sitter ok på foten..jag med. Hoppas dessa kommer komma till användning..har så många som inte gör det =/!

Helena

snygga, gillar stövlarna dom blit cola till rengrocken :)

emma

Jag har också funderat över dessa pumps. Hur är de i storleken? Ska man ta en storlek större än normal eller sitt vanliga tycker du??

nollåttan

å - fler var visst på shoppinghumör igår!! kul!

nollåttan

å - fler var visst på shoppinghumör igår!! kul!

hannahsthlm

Helena: Ja jag tänkte det ;)!
Emma: De är stora. Relativt stora iaf. Ta din vanliga storlek, ej en storlek större! Det är mitt råd :-)!
nollåttan: Yes ;)!

Johanna

pumpsen var sjukt snygga!

Rouaa

Har likadana boots, dock från dinsko :)

hannahsthlm

Johanna : Tack:-)!
Rouaa: Ok=)!

Angggelica

Oj, dom där pumpsen var läskigt lika dom ljusgråa jag köpte på nilssons för någon dag sen! Hur mycket kostade dom? Dom på nilsson kostade ju liksom 599! :-o
har du något tips på vad man kan ha på sig till ett par ljusgråa pumps? ;-D
kram :-)

hannahsthlm

Angggelica: hi hi..149 kr kostade de..vågar knappt skriva det för det var såå billigt ;)
Stuprör är ju grymt till ljusgrå pumps..främst svarta eller mörka då. Lika dant jeanskjol kan ju vara super fint..eller shorts! Du kommer nog på ngn bra combo :-)!

Kelly

pumpsen e sååå fina! och bekväma!! har dem i svart oxå..hihi. Önskar jag kunde ha gått på Lindex grejen! fina saker i goodybagen oxå..älskar såna bags! :-) kram!

hannahsthlm

Kelly: Jaa..synd att du jobbade igår,Lindex var super-trevligt! Visst är pumpsen riktiga små kap;)! kram!

Mimo

Jag vill ha gummistövlarna! :)

hannahsthlm

Mimo: ha ha..jag med..;)!

Emelie

Jag har de skorna med, fast i svarta. Gå försiktigt mina gick i sönder efter två användingar (:

Bragemagnhild

Cool site ... I like it :)