KING

image2423
image2421image2420

Åhhh....Guud vad seeent det blev för min del....Vi var ute på  J  i Nacka Strand .
JAG
   Missade båten hem typ 3 gr för jag tappade bort min kamera...hoho...Den återfanns dock av  den urtrevliga personlen....vem vill ha denna gamla mojeng... ..liksom ? ;)
Jag träffade  i gengäld en hel del folk jag nog ej träffat annars...  (eftersom jag nog  skulle åkt hem med de andra )  och sammanstrålade på slutet med typ halva  King:s  redaktion... ;)
Aja... Tillslut kom jag hem iallafall....

OBS!Några andra söta bloggare träffade jag oxå :-)
Redan på båten  dit  ..så jag behövde inte mingla omkring själv ;)

Imorgon kommer massa bilder!

Här ovan ser ni iallafall min "kändisspotting"..ha ha  :-)!

Hannah♥
20 kommentarer
Carolina

hahaha! så härlig bild på oss och Lars! du måste maila bilderna :)

Sandra

Snygga bilder på dig!!

hannahsthlm

Carolina: Självklart ;)! Jag mejlar dem imorgon! Ha ha..så himla bra :P!

Sandra: :-)!

Käthe

Vad kul! :)))

anina

Vad spännande att se alla bilderna!

Anna

Vad kul! :) Anna

Maria

Som vanligt kunde jag inte gå, men ni verkar ju ha haft riktigt skoj. Kram!

Amanda

Härliga bilder, det var en riktigt lyckad kväll! =)

Kelly

åh vad roligt :)

Johanna

Vad kul!! Ser somrigt ut också =)

mia dh

Ser ut som du hade riktigt trevligt, ha det gott idag...

hannahsthlm

Käthe: Ja , det var verkligen otroligt trevligt :-)!


Anina: Va kul att du tycker det :-)!

Anna: Ja:-)!

Maria: Åhh..hade varit trevligt att ha dig med..men men..det är rätt långt från Gbg =( Kram!

Amanda: Ja det var det verkligen :-)! Jätte trevligt att ses!

Kelly: Ja det var det :-)!

Johanna: Ja, vädret var verkligen perfekt :-)!

Mia dh: Ja! Tack söta .-)!







julia

fin blogg du har !! ;D bästa bilden va på Danny&Erik :D hehe :)

hannahsthlm

Julia: Tack :-)! hi hi..kul att du gillade bilden på D & E :-)!

Heidi

iiiiiiik! Danny, DANNY! :O hehe :)

hannahsthlm

Heidi: ha ha :P!Han ÄR rikitgt söt faktiskt!

Mathilda

Å erik är ju en riktigt heting ;)

hannahsthlm

Mathilda: Ja och trevlig :-)!

caroline.

coola bilder:)
är du typ en .. kändis eller nåt!? eftersom du var där? känd ifrån ngt eller så :D ?

Tory Burch

If you are selected for the autumn and winter, the unique pair of suede boots, the belt of these Tory Burchboots will be a best choice. Wrapped in black suede shoes with leather straps and gold around the buckle, making it eye-catching.