KAP


Hey...vilken kulstötare jag ser ut som.....´;)
Tunika Gina Tricot 149 kr,LV brosch,  Asos skipants, Guldballerinor Din Sko, Silver väska Indiska.
(Jaa..man kan mixa guld och silver ;)


Bry er inte om min hoptryckta position eller horribla  min på bilden, det jag ville framföra är att vi på tjejmiddagen igår kom fram till att tunikan jag har på mig på bilden (som blev gårdags-outfit) är ett riktigt kap!
Ser ut som jag har någon fläck på den på bilden..men jag tror inte jag hade det irl? Aja...
Det visade sig att en tjej hade den i typ fem     färger...ha ha. Okey..man är inte ensam om den, men eftersom de är så pass neutrala så gör det ju inte så mycket.  Perfekt längd att ha som klänning och priset är  149 kr   .
Enda nackdelen är att sidenbandet sitter super-dåligt så igår fick jag sätta fast det med en LV-brosch i sidan, det är ju inte så kul förståss att det lossnade nästan på en gång... Men..tar man sig tid är det ju lätt att sy tillbaka:-)!

Vi spelade krocket, när vi kom så långt som till krocketspelet hade dock solen redan gått ner så efter en stund höll jag på att förfrysa fötterna i gräset...hade bara guldballerinorna..Tror vårt lag förlorade också...
Vi drack massa bubbel, vin och åt superb trerättersmiddag som jag säkert kommer klara mig på i flera dagar..
Sminkvisningen kom lite i "skym undan". Vi skulle bla. pröva någon superbra handpeeling som jag håller i på bilderna nedan...men det hann vi inte med...Då började schlagern..och sen rullade det bara på....Jag kom hem kl 5 imorse så idag är jag inte så pigg. Men trevligt hade vi :-)!


Lilla-E ska ju opereras imorgon. Vi ska vara på sjukhuset kl 7 så..kanske får jag gå upp kl 5 imorgon?Huu.. Jag kommer nog inte hinna skriva så mycket mer idag eller imorgon...men...Önska oss lycka till!
(Han ska "bara" operera det lilla tungbandet under tungan...men ändå...)

Kram Hannah
17 kommentarer
Tiina

Lycka till och allt kommer gå super :)

mia dh

Det kommer att gå finfint, all lycka till er i morgon. Kram

Tiina

Lycka till och allt kommer gå super :D

hannahsthlm

Tiina: Tack så mycket :-)!Hoppas det!

mia dh: Tack söta du:-)! Kram!

Sessan


Oj, hoppas operationen går bra!

Tunikan, är den ny eller? Den är superfin!

hannahsthlm

Sessan: Relativt ny iaf:-)! Tack snälla!

Emma S.

Operationen går nog bra, de kan ju sin sak. Men stackaren va sjukt han ska ha efteråt :/

milla

Åh, det är Mary Kay ni provat, vad tyckte du om det? Provade ni hudvårdsprodukterna (du skrev sminkvisning...)?

Operationen går säkert jättebra!
Lycka till!

Johanna

Tror också allt går bra imorn! Lycka till kramar, Johanna.

hannahsthlm

Emma S: Jaaa..stackarn=/

Milla: Det var en tjej som hade med sig massa saker från M K och det var meningen vi skulle pröva bla. en handpeeling och lite smink..men...tiden gick så snabbt och vi hade så mycket vi skulle gör under kvällen så vi kollade mest lite snabbt på sakerna...En del verkade riktigt bra..mer kan jag tyvärr inte uttala mig :-)!

Johanna: Tack söta! Kram! :-)

Käthe

Snyggt!! Lycka till imorgon. Ska tänka på er.
Hur är skipantsen - bra kvalitet, normal storlek?

Cecilia

Fint, snyggt med svart!

Amanda

Jättefin outfit! =)

hannahsthlm

Käthe: Inte världens bästa kvalitet på skipantsen tyvärr..men jag älskar dem ändå ;)! Normal storlek!
Tack för att du tänkte på oss! :-)

Cecilia: Tack:-)!

hannahsthlm

Amanda: Tack söta :-)!

Ravnmarita

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Tory Burch

If you are selected for the autumn and winter, the unique pair of suede boots, the belt of these Tory Burchboots will be a best choice. Wrapped in black suede shoes with leather straps and gold around the buckle, making it eye-catching.