Kanske en Miss?

Hade fått en avi idag. Eftersom jag inte beställt något vad jag minns så hoppas jag det är åtminstone en   av mina  Little Miss...tees   ! Ska hämta ut imorgon så det visar sig.
Man blir ju alltid lite fundersam när de inte skriver någon avs.... och nyfiken:-0

Annars har det varit en rätt stressig dag.
Är supernervös för att Lilla-E ska få min förkylning för det lilla livet ska opereras på Måndag och då får man ju absolut inte vara sjuk när man ska sövas...såklart. Är grymt nervös för det också, ni vet...jag är en rikitg "höns-mamma"..har oroat mig över detta i ett halvår..ungefär och nu är det snart dax!!
Alla säger att det kommer gå prima, så..det gör det säkert:-)

Gonatt!♥
7 kommentarer
jÄänniii

Oj! Ska han opereras!? Det låter aldrig kul, speciellt inte när det gäller barn! Spännande med okända avin ju =) Jag blir alltid överlycklig men så visar det sig vara en bok eller nåt annat inte kul.. haha!

Linda

Ååå, det kommer säkert gå bra med lilla E. Förstår att du är nervös ändå. Men det går bra, jag håller tummarna för säkerhets skull :) Kramisar!

Käthe

Man blir verkligen skitnervös. När sonen skulle sövas var jag riktigt spänd, trots att det bara var rör i öronen som gällde. När du känner sig som mest nervös: Tänk på att de är extra noga när barn ska sövas och att de är otroligt duktiga.

mia dh

Å det är en hemsk känsla att lämna över sitt barn när de ska sövas ned, men de grönklädda vet ju vad de pysslar med så självklart kommer det att gå toppen.
Å jag är så nyfiken på dina Tees, måste visa bild sedan.
Kramen

hannahsthlm

jÄänniii: Neej..det är inte alls kul med operationen men det känns väl bättre när det är gjort...hoppas jag :-)!
Ja..ska bli kul o se VAD det är på avin sen..ha ha..kanske någon okänd bok ;)?!

Linda: Tack söta snälla du :-)! Kram o trevlig Helg!

Käthe: Ja..visst BLIR man...=/! Ska tänka på dina kloka ord...Tack! Kram!:-)

mia dh: Jaaa...hoppas verkligen på rikitgt pedagogiaka grönklädda med huvudet på skaft på måndag ;)! Tack söta :-)!
Ang. avin.. Hoppas det är t-shirtsen..iallafall den ena..men som sagt..har ingen aning..vi får se sen :-)! Kram!

Marie

Usch! Vad ska han opereras för?

hannahsthlm

Marie: Bara tungbandet, det är lite kort..men ändå..det är ju en operation:/