Hot or not?

image2407
Vad tycker du om mönstrade leggings??


Igår, i mitt aningen feberyra  tillstånd, när jag var på stan på kvällskvisten,  fick jag för mig att jag absout behövde ett par nya leggings! (Kan man ha för många...tror inte det ;).
Tillslut hittade jag ett par superlånga på  Gina   . Jag har grymt svårt för "korta leggings"...nämligen. På de flesta andra ställen där jag orkade sticka in  huvudet såg jag bara mönstrade..(eller korta).
Själv är jag inget större  fan av mönstrade leggings   heller, men om man som jag älskar svart så kan det ju vara kul att bryta av med.
Dessa ovan heter Leggings Dandy , är  av märket  Thelin och säljs på  
Wardrobe Stockholm. Pris 500 kr.
Snygg detalj med knappar nedtill!
9 kommentarer
Mia

Jag vet...de är så snygga!! Vill ha dem, men är aningen för dyra för mig!:)

delinda

söta =) brukar mest gilla mönstrat upptill annars

Fröken SötSur

Nja, jag tror inte jag skulle passa i allt för mönstrade leggings, men det beror ju helt på vad man har till. Man ska aldrig säga aldrig...hi hi. Kram.

nollattan

jag måste vara den enda i stockholm som tycker att leggings är fult....can't help it!

hannahsthlm

Mia: Jaa..de är ju inte precis gratis...;)!

delinda: Ja, de kan funka till vitt eller svart=)!

Fröken SötSur: Neej..hi hi..det ska inte jag heller, en vacker dag kanske jag kommer hem med ett par mönstrade..;)..man vet aldrig:P Kram!

nollåttan: Någon ska ju göra det också ;)!

Käthe

Jag kan tänka mig ett par mönstrade till en annars neutral outfit.

hannahsthlm

Käthe: Ja..det kan ju liva upp:-)!

mia dh

Nee inga mönster, lite för mycket av det goda.

hannahsthlm

mia dh: hi hi ;)!