H&M Autumn 2007

Fick  då H&M Autumn Katalogen  för...ett tag sedan.
Har haft lite annat för mig och inte hunnit kolla i den.
Fick  ett mejl från H&M  igår om att det är sista dagen att få 10% rabatt på förbeställningen den 22/5, så nu har jag tagit mig tid att bläddra igenom de 310 sidorna.

Katalogen är väl som H&M kataloger brukar vara, kanske lite snyggare layout och med en del ok  grejer som man skulle kunna tänka sig. Dock är jag inte vrålimponerad av utbudet.
Mycket tunikor är det dock och mysiga cardigans och kappor  man kan ha över och som  såklart är praktiska att ha till hösten. Sött med  rundkrage    tycker jag!

Jag som gärna hade sett att H&M hade haft   skipants  i sin  vår/sommarkatalog   blev  glad när jag iallafall såg att de har dem i både  grått och svart   i höstkatalogen.
Jag tycker ju som bekant att det är riktigt  snyggt, älskar mina från Asos, och kommer beställa. 

Har även hittat en  jeansmodell med låg midja och vida ben  som verkar   lovande   .  
 & Denim Style Chick   heter den och kostar 398 kr.

Sist men inte minst hittade jag en  svart skinnjacka    , precis en sådan jag vill ha.Ribbad nedtill.
Det är äkta skinn, och även om jag i normala fall försöker undvika det, så får det ändå gå när det kommer till skinnjackor och väskor...998 kr kostar den och finns även i grönt.

Om ni fått förhandskatalogen- Har ni hittat något "Must have"?
 Berätta gärna!
10 kommentarer
Anonym

du menade spring va? ;) (autumn=höst)
:)

hannahsthlm

anonym: Nopp..Jag menade autumn= höst :-)
(Jag vet att spring= vår;)
Vissa har redan fått höstkatalogen och kan innan den 22/5 få 10 % rabatt på höst-sortimentet..

Alena

Jag hittade inget riktigt "must have". Det blev som en vanlig HM-beställning. Nån tunika, några linnen och lite smått och gott.

ulrika

Så kul att få katalogen! Hittade inga must- haves men väl några want-its.

Nina

tack! blev så mysig med molnen..

Karin

hehe lite för tidigt med höstklädeR:p

irmeli

jag köpte Hm Madonna skinnjackan och är jättenöjd, en skinnjacka håller ju länge, även i modesynpunkt!

hannahsthlm

Alena: Ok!
Ulrika: :-)
Nina: Ja verkligen :-)!
Karin: Ja, kanske..men de kommer ju ej förrens i Augusti iaf :-)!
irmeli: Absolut :-)!

A

Varför har jag inte fått den?
Jag är medlem och allting:(

hannahsthlm

A: Alla har inte fått den...de skickar bara ut den till vissa tror jag, som shoppar mycket..Så kan de se vad de ska ta in mer av till hösten beroende på vad de som förbeställer verkar beställa mest av..Såå mkt kul var det ändå inte så deppa inte för det :-)!