Har inte vi setts förr?

Idag när jag skulle hämta Lilla-E på dagis så hade jag inte hunnit hem och hämtat hans vagn. Lämnade honom i en park imorse och  kunde inte ta med den dit.
Min yngsta son är en mycket bestämd   liten person, både min mamma och mina vänner tror han kommer  bli  chef när han blir stor. (Om han nu  överger artisktkarriären...; )
Helt klart måste han jobba med något där han   får  bestämma .

Han var fullständigt  galen  på mig för jag inte hämtat vagnen. Låg på trottoaren och vrålade i högan sky.
Vi var verkligen tvungna   att handla middags-mat och jag lockade med en åktur i  kundvagn     på  Ica  . Och glass.
Väl inne på  Ica Baronen   får jag ta över hans nya   spiderman-ryggsäck/  gosefigur  i blå velour och slänger den lite chickt runt armen...det var tydligen inte bekvämt att åka kundvagn med ryggsäck...bodre tänkt på det! :P
Lilla-E  tycker jag  kör för sakta  så för att han inte ska börja skrika  igen (för just då sjöng han faktiskt något från bolibompa..tror jag ) försöker jag   raca lite  med kundvagnen     samtidigt som jag i farten slänger  ner lite varor i vagnen.
Gissa   vem  jag då håller på att  köra över  ?
Jo....   Lars Leijonborg       .
Ha ha ha ....Han tittade något igenkännande på mig men kanske inte kunde placera mig med spidermanväska , springandes med sjungande barn i kundvagn.  Hoppas inte det iallafall...
Sist vi sågs höll jag  i ett glas champagne och fotograferade på King-eventet.
Innan vi hann  räta ut några som helst frågetecken så försvann jag bakom hundmaten.
Eller innan Lilla-E hade chansen att börja  inleda en konversation, det är nämligen  väldigt vanligt att han frågar vad folk har i sina korgar på affären och varför    de har just det  i sina korgar...och vad  de ska äta när de kommer hem...och varför   de ska äta ..och....

När vi skulle gå ut  typ 30 minuter senare (flanerade länge vid hund och barnmaten )höll jag på att slå till Filip Hammar  med spiderman -väskan/velourfiguren.
"Åhh..  Kolla mamma, där är ju den där jätte jätte  galna killen på tv  " vrålar Lilla-E.

Den som säger att livet med barn är ett liv i slentrian och anonymitet  skulle inte jag hålla med...inte livet med mina barn iallafall!
15 kommentarer
Sandra

Alltid att man träffar kändisar på Baronen haha(ett av mina närmsta ICA-butiker). Hihi roligt att läsa om Lilla-E!! :-D Han verkar hur go' som helst

hannahsthlm

Sandra: Ja..det är en riktig kändismagnet det, Ica Baronen
;)
Jag kanske får börja gå på
Netto istället om jag vill vara anonym :-)!(men
Netto är så himla triiist *suck*..kan inte vara där inne mer än 5 minuter..sen får jag panik..) ha ha...E är hur go som helst, men väldigt bestämd..som sagt ;)!Kram!

Käthe

Haha, jag gapskrattar. Härligt med barn. :))

hannahsthlm

Käthe: Jaaa..:-)!Man vet aldrig riktigt vad som ska hända ;)!

Mia

hahaha....han är ju underbar! Just den åldern han är i gör att barnen inte har några hämningar alls. Min lilla snutta fick jag släpa ut ur ICA häromdagen också...

Anna - TopLook

haha..vad go han verkar vara :) Anna

Angel

Hahaha vad gullig historia...

Johanna

Vad kul Ica Story ;). Barn e ju så sööta =)

Cecilia

Hihi,verkar som ni haft en innehållsrik dag du och lilla E:)

Linda

attans jag ser då aldrig nå kändisar på Baronen :)

hannahsthlm

Mia: Jaaa...det måste var åldern ;)!
Anna: Jodå ;)! hi hi..
Angel : :-)
Johanna: Jaaa..:-)!
Cecilia: Jodå,ganska ;)!
Linda: Gör du inte? Underligt;)!

Linda

jag är väl där på fel tider :)

hannahsthlm

Linda: Ja så är det nog :)!

Hdotcom

Awesome site!

Eivindjenny

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar