Hannah Testar....

Det bästa jag investerat i på länge är dessa två produkter som  kom med i paketet från  Beautyplanet   .
   


 Clarins Expertise 3P Screen Mist  335 kr  är verkligen så bra som man vill att den ska vara efter man läst beskrivningen om  den. Det är inte ofta produkter lever upp till förväntningarna men i detta fall  är det så.
Jag har prövat många halvbra och bra mister, är ju galen i face-mist, men ingen som gjort min hy så fin som denna!
Den ska ju skydda cellerna mot luftföroreningar och strålning från datorer och eftersom min hy är så fin sedan jag började använda den så tror jag ju lite på att den faktiskt skyddar...Sedan innehåller den växtekstrakt som bygger upp huden och passar även för dem som är mycket känsliga.
Det är roligt att gå upp på morgonen och spraya friska små duschar med den här i ansiktet. Huden vaknar till liv på en gång!
Sedan lägger du hudcreme, makeup osv. som vanligt efter, vad du nu gillar att använda.
Man kan även spraya under dagen, det har jag inte prövat dock, men jag förmodar att makeupen håller för det.
Kan rek. denna facemist till alla, den är underbar! Sitter du mycket vid datorn så är den nästan ett måste ;)!
♥♥♥♥♥


Biotherm Biopur Instant Touch Pore Refiner 199 kr    är en  mycket smart sak som jag inte vill leva utan nu när jag prövat.
Denna använder jag efter Sceen Misten på partier som har tendens till att bli feta eller blanka under dagen. Ursmart förpackning med svamp-applicator som man kan komma åt lite här och var med.
Perfekt till "T-zonen" då den fungerar sammandrgande och får porer att försvinna. Innehåller nyttigheter som mineraler,ingefära och kanel.
Jag själv har blandhy med både feta och torra partier, denna Pore Refiner passar perfekt till de områden som är fetare. Man blir matt och fin och kan med glädje lägga på hudcreme och makeup sedan och man är fortfarande matt.
Jag är superglad över min lilla blå tub som jag nu även kan "punktbehandla" små finnar med om de behagar dyka upp olägligt.
Rek till alla med fet T-zon eller som  behöver matta ner vissa partier eller som vill minska sina porer på tex. näsan.
♥♥♥♥

Är nöjd med alla fyra produkterna från Beautyplanet      faktiskt. Skickade inte tillbaka något, vilket var tur!
Min hy mår bättre än på lääänge....De andra två  får jag återkomma till att recensera!
12 kommentarer
anina

Åh Biotherm produkter verkar vara bra. Den måste jag testa, passa på att köpa på taxfreen kanske? Vi får se.
Trevlig elg.

Karin

Hannah. Om du får välja mellan Biotherm Biopur och Poreless moisture av dr Brandt, vilken hade du valt ? Du har tipsat mig om båda men vilken är bäst om man har extremt fet T zon ??Jag har inte råd att köpa båda....

Linn

De verkar bra :) Kanske något att testa ?
Kram

Moa

Den där grejen från Biotherm vill jag ha! Funkar den att matta ner huden lite i t-zonen bara? Jag har normal och väldigt fin hy men kan bli lite blank i t-zonen och små ojämnheter ploppar upp på kinderna ibland. Funkar den ändå?

miliz

de verkarbra..

browneyed

Kolla in utmaningen på min blogg! Hur ser det ut där du bor?

Fröken SötSur

Nu blir jag sugen på den där misten, så härligt att spraya i på ansiktet tycker jag...hi hi.

Lina

jag skrev ju det =)

Ebba

Sprayen verkar jättebra. Men är den lika bra som Håkansson Vitamin sprayerna?

Felicia

Har funderat på Biotherm Biopur saken skitlänge men nu tror jag det är dags att köpa den om den är så bra! :)

bea

dom verkar superbra!

hannahsthlm

Karin: Pröva med Biotherm Biopure först tycker jag!
Den är ju billigare också. Kram!