Hannah rek.

image2508
Ha....vet ni vad? Min förra order från Beautyplanet blev en riktig fullträff.
Ni som följer min blogg vet ju att jag som
bekant är ganska kräsen med produkter och har svårt att få nya favoriter..men ...nu har jag minsann hittat ett fyrtal!

Allt passar inte alla, det är synd, det skulle vara så enkelt att rek. då nämligen.
Har du normalhy med torra och feta partier, dvs. blandhy, borde dessa produkter ovan passa även för dig!
(om du inte har någon speciell allergi mot något vill säga.)

Clarins Expertise 3P Screenmist Spray  optimerar andra produkter du använder och gör verkligen nytta!
Jag tror inte på mycket men jag tror faktiskt den  på något vis skyddar mig mot strålning från datorer och annat jobbigt för min hy mår verkligen så bra av den! Även om du inte jobbar med datorer så kan du använda den som en "vanlig facemist". Den innehåller massa nyttigheter och känns fantastiskt fräsch!
335 kr    på Beautyplanet    och  375 kr   i andra butiker

Biotherm Biopure Instant Touch Pore Refiner    kan du använda på utvalda partier som näsa,panna eller haka om du har en tendens till porer där eller lätt för att bli blank.Jag använder min efter facemisten och innan hudcremen. Funkat utmärkt hittills och jag bara måste ha en ny snart igen.
199 kr  kr på  Beautyplanet   och  255 kr    i andra butiker.

 Biotherm Line Peel      är jag  också mycket nöjd med.
Det är en ögoncreme med skön konsistens. Den sägs peela bort döda hudceller och jag tycker den funkar. Ögonområdet ser hälsosammare och finare ut efter en månads användning. Kan svida lite i början men efter några användningar har huden vant sig, inget farligt. En riktigt bra ögoncreme är inte alldeles enkel att finna!
329 kr   kr på Beautyplanet    och 370 kr   i andra butiker.

Clinique Superdefense Triple Action Moisturizer   är en lagom lätt och snabb -absorberad dagcreme med spf 25. Mycket bra nu till sommaren. Skyddar mot sol, vind och fria radikaler och man märker att det är en creme som man kan lita på. Är supernöjd!
369   på Beautyplanet  och  415 kr   i andra butiker.

Jag köpte ju en ny Screen Spray på Kicks i Lördags eftersom mina var slut och jag är beroende..ha ha...dock tjänar man faktiskt en hel del om man beställer från Beautyplanet istället.
Inte bara om du köper en Screen Mist  förståss men om du beställer flera produkter eller beställer med någon kompis.

Just nu får du köpa ett  Juicy Tubes   från  Lancome  för 109 kr om du beställer över 800 kr.
Själv gillar jag inte Juicy Tubes alls, men för dem som gör det kan det kanske vara intressant att veta!
De har väldigt snabb och bra service iallafall!
Jag är vrålnöjd med min sista beställning! Högklassiga produkter allihopa!

Hannah
3 kommentarer
anina

Ska nog köpa Biotherms biopure i taxfreen på söndag!

hannahsthlm

anina:Det tycker jag, den är superbra :-)!

Juergen Klinsmann

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.