Hannah Quiz

Nu är det dax att köra en Hannah Quiz  igen tycker jag! Det var väldigt länge sedan.
Ska bli kul och se om ni läsare har någon "koll" på mig..ha ha..
Vinna kan man såklert också göra  . Denna gång en liten  nattcreme från  CLINIQUE Repairwearlift   ,7 ml
Perfekt att pröva på och se om det är något just för dig, helt ny och har fått goda recensioner!

Skriv en kommentar med tex.  1A 2C 3A osv...
Du chansar på det alternativ du tror är rätt på varje fråga  och när du är klar postar du kommentaren så är du med i tävlingen. Har du ingen blogg så glöm ej att skriva mejladress.
Du kan tävla fram till Onsdagkväll kl 20.00

FRÅGA 1
image2498
Var kommer denna klänning ifrån som hypades en del sommaren 2006?

A. Zara
B.H&M barnavdelning
C.H&M

FRÅGA 2

Vad heter min kompis som vi hade möhippa för och sedan gifte sig sommaren 2006?

A Malin
B Maria
C Petra

FRÅGA 3

Var i Sverige åkte vi på semester sommaren 2006?

A ÖLAND
B VÄSTKUSTEN
C SKÅNE


FRÅGA 4

Var köpte jag min  Guess  väska någonstans?

A På Åhlens City
B På bubbleroom.se
C I USA

FRÅGA 5

Vad tycker jag om Håkansson The Oil?
A BRA
B SI SÅDÄR
C DÅLIGT

Lycka till!

24 kommentarer
Johanna

Vad kul, då ska vi se om jag kan nåt svar ;)
1) B
2) C
3) A
4) B
5) A
=)

Kelly

Åh tack snälla gumman :-) Ja, det är kämpigt, men just nu hörs vi ofta så...det går i vågor hur man mår :-) Roligt med en liten quiz! hihi...KRAM!!!

Anna Maria

B
C
B
B
A

mia dh

B
C
A
A
A
Gissar vilt, ha en bra dag...

SKÖNHET&MODE/Tips&Råd

FIN guess väska!!
ja jag me;) Want it all.. speciellt linnet! *kramar*

Linda Johansson

Hej hej,här kommer mina svar.
1B
2B
3B
4B
5A
Ha det gott.
Mvh Linda

Linda

Vad kul! Jag gissar såhär:
1B
2C
3B
4B
5A

Mill

1.B
2.C
3.B
4.B
5.B

Anna - TopLook

Jag gissar på:
1B
2B
3B
4B
5A
Har följt bloggen länge nu så jag tror jag prickat rätt! :) Anna

Ofelia

Vilken bloggtyp är du?
Gör det här testet och se;
http://www.testriffic.com/test/psilotripitaka/9057/Vilken-bloggtyp--r-du-
Lycka till! ;)

Gloom

A Quiz... nästan sport ju!!! Då måste jag vara med.
1:B
2:A
3:B
4:C
5:4
En fråga var jag tom säker på... ha det gôtt tjejen!!!

Nina

gud va fin klänning hon hade!..

Anna

1B
2A
3A
4B
5C

hannahsthlm

Kelly: Jaa..jag förstår det=(
Skönt att höra att ni är bra vänner iallafall! Ta hand om dig! Kram!!
Till alla: Va roligt att så många vill var med och gissa i tävlingen :-)!

hannahsthlm

Nina: jaaa..klänningen var såå fin :-)!!

Jonna

Är ganska säker på några, får se om det är rätt :)
1. b)
2. b)
3. b)
4. b)
5. a)

Nathalie

1C
2B
3B
4B
5A

Nathalie

Jag mailade givetvis fel på tidigare mail, menade h&ms barnavdelning på första frågan och alltså inte h&m.. såg först inte att det fanns både h&m och barnavdelning.. Så mitt första svar ska vara 1B

Elsa

Skojigt :))
1.b
2.b
3.b
4.b
5.a
Ha en bra dag :))

Lina

Tror att det kan vara:
B
B
B
B
A
Hoppas på tur denna gång :)

Sandra

1B
2B
3B
4B
5A

Ebba

1) B
2) B
3) B
4) B
5) A
Vad roligt med tävling :)

caroline.

1B
2B
3B
4B
5C
Ja så får det bli! hoppas jag vinner och har ätt nu! - har vart med ialla dina tävlingar.. men inte en ändå vinst.. håller tummarna :)
(tack för din blogg - jättebraa- fortfarande)

Hanna

B
C
B
B
A
Bara chansar =)