Glömde..

För er som undrar lika mycket som jag om den "mystiska avin" så kan jag meddela att jag i min eftermiddagsjakt efter  Emla-plåster  (inför Lilla-E .s operation), panikbesök på bank innan stängning, fotbollssupporter på kvällen och sedan "sen hemma-kock",  glömde    hämta ut   paketet ...=(
Nu är klockan 23.45 så jag tror tom. flexibla 7-11 har stängt som har hand om posten.
Men det finns ju en dag imorgon också..som tur är ;)!

Jag ska på tjejmiddag på Tyresö imorgon, ska bli väldigt trevligt, kul att jag känner mig frisk (are) också.
Det kommer bli lax, vin, kanske krocket i trädgård, sminkvisning och....en hel massa prat..såklart!
Borde egentligen sova nu men jag håller på och tvättar så jag ska ha lite att välja på imorgon..så jag får nog snällt vara vaken någon timme till.
Varför kan jag inte ha MASSA KLÄDER JAG ÄLSKAR så jag slipper tvätta JÄMT. Jag har massa kläder, men absolt inte som jag  vill ha på mig ;)! Dilemma...

Vad ska ni göra i helgen?♥
5 kommentarer
Goddess

Sminkvisning..det lät kul!!Det får du berätta om sedan.
Här är det upptäckardagen på söndag. Ska kanske till ALV (Astrid Lingrens värld) och köpa säsongskort- ska göras innan 14/5.
Ha det gott

Madeleine

för min del blir det en lugn skön helg, skriva uppsats samt paper, vara barnvakt, hyra film och äta gott i trevligt sällskap :)

Tjejmiddagen kommer säkert bli superkul, borde sj anordna en snart :)
kram

hannahsthlm

Goddess: Ja..det blir nog nice :)! Ska berätta om det blir någon!;)
Åhh..ALV skulle Lilla-E gääärna ha säsongskort till..tyvärr är det ju liite långt för oss:( Ha det så kul!

Madeleine: Låter som en mysig och avkopplande helg!Tjejmiddagar brukar vara toppen..vill oxå själv ha en snart ;)!Kram!

Louise

Jag var på ett jättetrevligt event igår och nu ska jag iväg och jobba till klockan tio. Antagligen kommer jag inte orka gå ut efter det. krogen får vänta till sommarlovet ;)
Och imorrn ska jobba igen, dock inte lika brutala tider som tio-till-tio. Så då blir det både plugg och jobb :(
Men lite nätshopping ska allt göras idag ;)

Sanderlone

Hello admin, nice site you have!