Friday Nite...

Åhh..såå skönt med   Fredag  !
Har tyvärr inte hunnit upp på stan idag men ska försöka hinna med det imorgon.
Egentligen skulle jag gå på bio ikväll med en kompis men  eftersom det är  party-night  imorgon så ska jag bara vara hemma ikväll...är inte direkt pigg efter veckan!
Ska passa på att måla naglarna   och kanske busa   lite med Dove Summer Glow!

Jag är superbra på att stressa   när jag ska ut och typ ha med nagellacket i taxin ..eller såå..tänkte ligga steget   före denna gång:P!

Vad ska ni göra ikväll?Något kul eller avkopplande?

Kram Hannah♥
21 kommentarer
anina

Ta ett glas vin och kika på TV! Ganska skönt efter en jobbvecka.

LipGloss Bitch

Det blir soft här också. Lite TV, lite bloggande, har en dejt med Dr Brandts ansiktsskrubb, och så blir det lackning av tassarna här också. Ha en skön kväll!

Angel

Vanligtvis brukar jag ha planer men denna ggn är det sambon som är ute och jag hemma och inte orkar göra nåt så jag satsar på en sex and the city kväll =) då slipper man ju en sambo som inte gillar d lika mycket ;)

julia

Åh, låter bra(:
Ett kilo godis och en film det ända som behövs eller vad säger du;)?

UmmaGumma

Jag har oxå en luuugn kväll - ska upp i tid imorgon så passar på att njuta lite med cider och glass. Mumma! :-) Sitter och slökollar på "inför Melodifestivalen" och skäms lite över deltagarna oxå. Hoppas ditt nagellacksmålande går över förväntan och ha en trevlig helg!

Madeleine

tack så mkt och tack detsamma :)

Louise

haha precis som jag. Sitter alltid där med mascaran och nagellacket i högsta hugg i taxin eller tunnelbanan. Ej framgångsrik, men äsch i krogmörkret ser ändå ingen konturerna brukar jag säga, haha! Vart brukar du gå ut? :)

mia dh

Bara avkoppling och goa skratt till min alienkatt. ha det gott tjejen :)

Mia

Oj, händer inte mkt i helgen. Mest jobb som står på schemat..så du får nog parta åt mig också. :)

Anna

Jag vet, det är så otroligt ohälsosamt för plånboken ;)

hannahsthlm

Anina: Va mysigt!:-) Trevlig Helg!

LipGloss Bitch: Åhh..vill också ha date med dr Brandts aniktsskrubb;)! Trevlig Helg!

Angel: Låter som en smart plan!:-) Hoppas du har det mysigt!

Julia: Absolut:-)!

UmmaGumma: Eftersom jag är en sådan nattuggla så har jag inte börjat med naglarna än..ha ha..men ska göra det NU så jag inte står där imorgon kväll och stressar..;)! Kram!

Madeleine: :-)!


Louise: hi hi..skönt..då är jag inte ensam;)!
Jag brukar gå ut lite här & var..beroende på vilka jag går ut med...:-)
Förrut var jag bokstavligt talat beroende av Stureplan men nu är jag åtminstone lite mer varierad;)! Kram!

mia dh: Hi hi..ha det gott själv:-)!

Mia: åhh..ska jag göra!:-) Lycka till med jobbet!

Anna: ;-)


Sannossi

Halu!
Nu var man tillbaka i bloggträsket!
Ha en trevli kväll!!

hannahsthlm

Sanossi: Hay! Va kul:-)! Trevlig helg!

Käthe

Visst är det skönt med fredag!
Avin kom idag. Ska hämta ut imorgon. :)

Maria

Ikväll var det en hyfsat lugn middag med vänner på programmet, skönt att komma hem relativt tidigt faktiskt :) Jag tycker att du verkar hinna med dubbelt så mycket som jag gör...minst :) Ha en mysig helg, kram!

hannahsthlm

Käthe: Åhh..va braaa:-)! Kram!

Maria: Mysigt med middag! (och att komma hem i tid, då blir Lördagen roligare;) Ha en underbar helg du med! kram!

Johanna

ah, fast jag diggar molly sandéns lillasyster som var med i början

hannahsthlm

Johanna: Jaaa..mimmi menar du..hon är oxå grym:)!

Christina W

Jag önskar dig en riktigt underbar fortsättning på helgen. Skönhetssömn inför partyt är aldrig fel

Fröken SötSur

Ååååh...vad härligt det låter att hinna måla naglarna och busa lite! Själv är jag galet stressad just nu:(

Sveindina

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.