Det här...

image2486
..är inget collage Lilla-E har gjort på dagis idag utan något jag försökte mig på i  paint .
Nu verkar det som originalbilden blivit ändrad till min "kladd" så då får vi köra  på den...snygg.va? ;)

I mitt paket från Blush  igår kom , förrutom   O-Glow  från Smashbox  ,detta:
♥Too Faced Wrinkle Injection    249 kr
Har prövat den under ögonen och den jämnar verkligen ut. Ska lägga en ordentlig make med denna produkt imorgon och fota lite innan jag ska gå ut på kvällen så får vi se hur slät jag ser ut..om den funkar!

♥Håkansson The Powder    199 kr
Bra puder,löst,  gultonat, passar de flesta hudtyper, drygt, liten burk man kan ha med överallt.

Såå..ni har fler  recensioner än O-Glow att vänta på framöver!


Någon som testat något av det jag köpt nu ? Vad tyckte du   isådanafall?

Och borde jag inte ha en liten fanfar föööör det  toksnygga, cleana, enkla, bedårande,  väldigt groteska paint-collget;)! Yes...vi tar den här     http://www.youtube.com/watch?v=ZzilA9lt_xM
2 kommentarer
Anna

Ett tips till nästa gång du ska skriva i Paint: När man klickar på ikonen "A" så kan man välja att skriva i en genomskinlig eller ogenomskinlig ruta. Tar du någon av dom så slipper du skriva själv med pennan(själv har jag äldrig lyckats skriva någon förståeligt ord, helt galet svårt!)
/Anna

hannahsthlm

Anna: Ha ha..ja helt galet svårt..ska testa det du föreslog nästa gång:-)! Tack för tipset!