Dagens Makeup



Super Balanced makeup Clinique  01 Petal
Håkansson The Powder  (finns bara i en nyans)
Magie Blush  Lancome nr 09  Rose Alizes
Masterpiece Mascara Max factor Black/Brown
Dip Liner by H&m brun

(Oj vad mina ärr i pannan syns....hmmm...har trillat ner från en stentrapp samt fått en lift i huvudet...som väldigt liten..det kanske märks ? ;) Har ni några vanprydande men från barndomen? )






image2513

Bilden togs i morse. Bråttom.
Hade just tvättat håret med Lifetex mask från Wella i nyansen brun..kanske blev håret lite mörkare,,svårt att se på bilden kanske eftersom det fortfarande var blött...hmmm!
Jag ska recensera Lifetex  från Wella som jag utlovat när jag använt den lite mer! ! :-)

19 kommentarer
Anna

Jag har också ett par ärr... Bland annat ett i pannan från en metallgunga(jag var två är då, och fortfarande är ärret stort!)och ett på tummen som jag fick då jag ramlande i en backe.

emma

har samma mascara! Den är bra :)

Ebba

Vad roligt med en dagens makeup! Jättesnyggt!

Linda

Jaaa, det märks! Näää, jag skojar såklart :D
Jag har ett jättefult ärr i överläppen, precis i lijnen. Ska fixa det nån gång...bara jag får tummen ur. Det går nog med tatuering tror jag, så jag får "passa på" att fylla i hela linjen då ;)
Kram!

Sara

Jag har ett stort ärr över magen sen jag var i 4-årsåldern och balanserade på en docksäng (som naturligtvis inte höll för min vikt utan gav vika) :)

hannahsthlm

Anna: Ojdå...läskigt med metallgungan=/!
emma: Ja visst är den helt ok:-)!
Ebba: Va kul att du tycker det :-)! Tack!
Linda: He he..tänkte väl det :P!..att det märks ;)!
Har du ett ärr där? Jaha, det är inget man tänker på iallafall!=)
Det är säkert rätt enkelt att åtgärda med tatuering om det är precis i linjen.. som du skriver.men jag veeet..att komma iväg och göra alla saker man tänker att man borde...inte lätt alla gånger ;)
Blir säker superfint den dagen du kommer iväg iaf! Kram! :-)
Sara: Ojjj...inte bara jag som var lite vild som barn märker jag ;)!

Sandra

Jag har ett litet ärr i hakan samt i pannan, men små-ärr är nog inget folk tänker på :)

Käthe

Fint! Lite ärr hör ju till. :)
Hur är Super Balanced makeup Clinique i konsistensen. Jag trro det är den enda (typ) makeupkrämen från Clinique jag inte testat.

hannahsthlm

Sandra: Neeej..kanske inte ? ;)
Käthe: Tack =)!
Super Balanced är väldigt trensparent i konsistensen, tunn och relativt "rinnig" men blir
medeltäckande på!
Jag gillar konsistensen då den är lättarbetad! Svårt att inte få den jämt! ;)

Linda

ärr efter blindtarmsop när jag var 12 :(

hannahsthlm

Linda: Usch då ..lät inget kul :/.. som tur är kanske det inte är synligt för så många iallafall=)

Anonym

ett ärr på kiden efter att blivit biten av min hund som fem-åring, ett i pannan sen jag sprang rakt igenom en glasdörr som (full&dum) femtonåring och ett ärr på ryggen från, örhm, ett promiskiöst infall.

Anna´h

Du gör dig bra på bild !!!
Ha en trevlig helg

hannahsthlm

anonym: Så det kan gå ;)! Läskigt med hunden dock=/!
Anna`h: Tack söta :-)! trevlig helg till dig med !

bubbelgumgirls

du har jättefina ögon!

hannahsthlm

bubbelgumgirls: Tack :-)!

Anonym

Hej. Inte för att vara taskig men jag tycker du passar bra mycket bättre i mer aprikos färgat rouge än rosa
hadebra:)

hömhöm.

Bara en fråga, eller två. Har du fixat din överläpp + näsan? Hoss Mr.Plastikkirurg?

Officeflux

This is a very good site. Thank you.