Dagens Makeup

image2412
De senast dagarna har jag använt min nya  Superbalaced    foundation från  Clinique  .
Jag har fått förfrågningar om jag tycker den är bra och det tycker jag :-)!
Lilla bilden kanske inte blev såå himla tjusig men jag har inte tid att ta om nu  ;)!

Jag har iallafall använt bla.
Superbalanced MakeUp  Clinique       nr 01 Petal
  Du Wop Cremerouge          Vivaldi
High Impact Mascara Clinique          Brun/Svart
  Color Surge Bare Brilliance Lipstick  Clinique      nr 26 Cherry Quartz (fanns med i bonus-gåvan).

Sååå...nu fattas bara ett nytt puder...undra vilket jag ska slå till på..idag fick jag dutta på lite av ett från HR som inte alls är "my cup of tea" och känner mig inte   nöjd med det...=/

Ha en fin Fredag!

Hannah♥
7 kommentarer
Lina

Testa Kanebos puder! Kommer dock inte ihåg vad det heter men INTE det som är riktigt svindyrt utan det andra.. Ska ta reda på det!

Lina

Eller jaha, vi pratade löspuder.. Då rekomenderar jag än en gång makeupstudions! =)
Jag arbetar med det dagligen.. Ibland kanske upp till 20-30 ggr/vecka. Det funkar om man ska anstränga sig: tv, teater, uppvisningar, koncerter osv men funkar precis lika fint på en vardagsmakeup eller bara för att fixera! Det måste du faktiskt nästan ta en titt på!! /Lina

anina

Jättefint! Trevlig fredag.

hannahsthlm

Lina: Ja...det måste jag nog ta en titt på :-)! Tack för tipset!

Anina: :-) Det samma!

delinda

jag brukar köra med Cliniques Stay Matte Sheer Pressed powder tillsammans m superbalanced =)

hannahsthlm

delinda: Ok! Bra tips:-)!

Milkoti

Great site. Good info