Bättre bild på kappan...

image2497
En gammal och stökig bild..men...här ser man iallafall den   stulna Miss Selfridgekappan     i sin helhet!
Jag är så desperat efter att få den tillbaka, det är därför jag håller på såhär...vad det nu ska tjäna till!
Vet  du något om denna kappa så kontakta mig!
Kanske finns någon som har en likdan som vill sälja sin?!:-)

Förrsten...Jag ogillar O-Glow mer och mer...om du inte har beställt/köpt så dissa den.
Färgen försvinner alldeles för snabbt enligt mig! Den är inte   värd pengarna!

Ciao!
21 kommentarer
Angel

Tråkigt att kappan blev stulen...

Helena

Den är snygg, jag förstår att du sörjer :(

hannahsthlm

Angel: Ja..det är ju såå trist..buuuhuh:(
Helena: Ja den var verkligen fin ..precis min stil, har haft den i 3 år och gillar den fortfarande..inte så vanligt med andra plagg jag äger!

Jenny W

Förstår, det är sååå surt när Det Perfekta Plagget blir stulet. För 2 år sedan stal någon idiot (människor alltså, var har respekten för andra människor tagit vägen?!) min perfekta kavaj som funkade med allt. Jag är fortfarande bitter...*morr*

hannahsthlm

Jenny W: Åhh! Ja det kan jag tro, känns som jag kommer vara bitter för evigt över detta plagg oxå
=(!
Aja..livet går väl vidare antar jag men himla trist ÄR det..*suck*

Lina

Wow, vad snygg...förstår att du saknar den!

anina

Förstår att du vill ha tillbaks den, jättefin juh!

hannahsthlm

Lina: Ja..jag saknar den verkligen!=(

hannahsthlm

Anina: Jaaaa...

annika

Åååååå vad jag känner att jag ångrar mitt o-glow som jag beställt men inte hämtat ut än. Å jag får ju betala nästan lika mkt för "besväret" om det skickas tillbaka outhämtat. Skulle lugnat mig tills jag hört allt negativt som jag hört nu EFTER jag beställde. Nåja lätt å vara efterklok......

Sussi

Åh vad tråkigt :( Den var superfin!

hannahsthlm

Annika: Vart har du beställt från? Är det inom Sverige så är det ju enkelt att returnera. Du hämtar ut paketet men skickar sedan tillbaka det som retur! Eller så behåller du det och prövar..men enligt mig är det ingen större hit..faktiskt! Jag skulle nog returnera..
Själva färgen är fin men den försvinner på en gång..himla jobbigt!
Sussi: Ja..mkt trist är det =(!

Lina

Jag blev oxå lite besviken på mitt O-Glow i början. Tyckte att färgen var för svag och försvann på en gång. Man ju mer jag har använt det desto mer tycker jag om det. Jag har insett att färgen sitter bättre på "ren" hud...om man däremot har foundation under försvinner den snabbt. Lite synd, men jag toppar istället med lite solpuder så håller sig färgen riktigt bra!

annika

Beställt mitt mot postförskott från Eleven. I deras köpvillkor står att sk ångerköp "av hygieniska skäl inte gäller på parfym och sminkprodukter". Och eftersom jag måste betala den innan jag kan skicka tillbaka den, riskerar jag kanske att bli ca 350 kr fattigare UTAN att ha fått nåt för det, eller??? De tar 300 för outhämtat paket, så det skulle ju vara korkat att inte hämta ut det...

nollåttan

o, vad är det för stövlar, är det sigerson morrison? liknar mina av dito märke....

annika

En annan sak... Bra make-up borstar, har du nåt tips på sådana? Skulle behöva en bra till bronzing puder.

fiorella

hey ! Jag tänkte höra med dig om du har beställt från eleven någon gång? Funkade det bra i så fall? Sköt om dig

hannahsthlm

Lina: Joo..det håller jag med om och sen beror det kanske på vad man jämför med. Jag gillar ju som bekant matta cremerouge och O-Glow är ju inte direkt ett sådant ;)! Jag blir arg på att de marknadför den att den ska sitta såå många timmar och så sitter den inte ens en timme.. det stör mig nog mest!
Annika: Men på både Blush.se och accessora.se så får man ju returnera smink om det tydligt syns att det inte är använt? Så tor jag det är på eleven.se också...O-Glow är ju en tub som är försluten samt i ett "plaströr". De borde ju lätt kunna se att du inte använt den och sätta tillbaka pengar till dig.
Verkar
som du skriver rätt osmart att inte hämta ut paketet iallafall..då får du ju inget för dina 300=(
nollåttan: hmmm...minns inte faktiskt..de är från Scorett iallafall..ca 2 år gamla.
annika: Jag älskar I.D :s borstar..fast de är rätt dyra...men de funkar bra till allt, inte bara deras mineral foundation. Annars har Smashbox helt ok borstar och även Face.
fiorella: Hej hej! Jo det har jag gjort många gånger. Funkat superbra varje gång! :-)

Cecilia

Nej fick du jackan stulen din stackare! Hoppas du får tag på en likadan! Kramar

hannahsthlm

Cecilia: Jaaa..risken kanske inte är så stor..men..man kan ju alltid hoppas :-)! Kram!

Vidardiana

Your website is extremely interesting