Angående svar på kommentarer...

♥.........måste jag bara påpeka att  om du ställer en fråga på ett gammalt inlägg   så ställ gärna frågan under det senaste inlägget på bloggen   också! Ibland är det otroligt svårt att hålla reda på vilket gammalt inlägg det var man skulle svara på och så kan det glömmas bort...Såå...har du frågor eller kommentarer på gamla inlägg så svarar jag gärna    men ställ försäkerthetsskull frågan under ett aktuellt inlägg eller via mejl!  .

Jag har fått Voodolls   ....Ska öppna sen...Det var det som var hemliga avin...inga Little Miss tees där inte ...men lite woodo-power är ju aldrig fel:-)!

Ciao!
4 kommentarer
Mathilda

Säg mig, funkar dem? :) Kram ♥

Anonym

hoppas operationen gick bra :) och att lillen är mår bra (:

Emelie

Voodoolls är hur häftiga som helst. Kollade in dem på sidan och ville genast ha allihopa *S* Du får berätta mer om dem sen.

hannahsthlm

Mathilda: Vet ej än ;)!

anonym: Tack det gick bra :-)!

Emelie: Ja, det ska jag absolut göra :-)!