VÅR?

image2232

Åhh...här i STHLM är det verkligen vårväder   idag, kanske vågar man hoppas på att våren kommer nu?:-)
Själv ska jag ta mina solisar och ta en promenad till Kungsholmen    och kolla på tapeter idag.
Ska ju snart välja tapeter till mina nya våning och funderar på vitt  till vardgsrummet med en fondvägg, kanske något som tapeten ovan?

Ikväll kommer en kompis över och dricker lite vin och kollar på Melodifestivalen    .Man kan ju bara inte missa ;)
 Sedan ska vi ev. gå ut en sväng!

Vad ska ni göra?

Hannah♥
18 kommentarer
Lene

åhh vad roligt att välja tapeter! fondväggar är ju alltid snyggt! här nere i växjö får man också vårkänslor idag, det är på tiden!
lycka till med tapetletandet! själv måste jag städa:(

Martina

Håller också på att välja en fondtapet till hallen, men det är svårt, finns så mkt fint att välja på:)För mig blir det en promenad i solen och sen lite shopping!:)

Ida

välja tapeter är inte lätt. jag minns hur många timmar vi la ner när vi skulle välja tapeter till hela lägenheten. ett gott råd är att ta tid på dig tills du hittar det du verkligen vill ha

mia

Ikväll blir det lugnt och om den lille vill somna i tid så kommer även jag att hinna se melodifestivalen... ha en trevlig och kram

anina

Det blir Melodifestival & vin för min del oxå!

Trevlig helg. Kram.

malin

åh vad underbart! själv är det mulet här som vanligt :(

Linda

Läsa, läsa, läsa och Melidifestival. Vin blir det säkert till, om jag känner mig själv :)
Ha en trevlig dag och kväll! Hoppas ni får kul ute :) Kramar!

Linda

...MelOdifestival *pekar upp*

angus

idag är det cirka 4 miljoner gäster som kommer hem och besöker oss. Slight överdrift, kanske, men jag tar nog skydd på mitt rum :P

Johanna

Jaa, det känns mycket väl vår idag!
Jag ska in till söder strax, och en middag ikväll blir det nog.
Ha en trevlig dag, Kram.

Linn

Yes, melodifestivalen är bra :)

Jennie

Tycker du ska satsa på en fondvägg som den på bilden, svart-vitt är perfekt!
Blir melodifestival, pizza och godis här:-)

Fröken SötSur

Vi har haft barnkalas och snart är det melodifestivalen som gäller;) Ha det bra ikväll!

...just det, har en liten utmaning till dig sen om du har tid och lust:)

Malin

Snygg tapet :)

Anonym


Kul med tapeter! Heminredning är ju lika kul som smink ;-) Ha en trevlig kväll. Avis på dig som har så ofta barnvakt fast du är singel!!!

nollåttan

promenerade med vovven, slappar hemma nu trots att går beredskap med telefonen, suck, det betyder att man inte får dricka! FRÅGA om skönhet: fick SKIN DOCTORS potent c+ ögongel på NK idag genom poäng. har du ngn erfarenhet? ska jag öppna eller sälja direkt??

Maddie

Ah, hoppas att ni hittar något fint till väggen :p

hannahsthlm

nollåttan: Ingen aning,,,aldrig prövat..tyvärr!