UTFÖRSÄLNING

Har du lust att fynda  vårskor tycker jag att du ska bege dig till   Outletbutiken    på Gärdet som öppnar sin utförsäljning av vårskor och väskor  för allmänheten imorgon Torsdag kl  8.00  .

Idag var det vip-utförsäljning en stund på eftermiddagen och jag hade god lust att dra med "koppan"..men neeej..vi hade nog inte varit såå poppis där..trotsallt ;)!
Dock lockade det ju mycket att det finns ett helt rum med Converse  och   Cheapo och priserna kommer ligga på mellan 100-500 kr.
Annat som kommer säljas är skor och väskor från Friis & co, d&d  och mycket  mycket annat!

Kika förbi om du har tid!
Öppettider är:

 Torsdag 29 Mars    8-19
   Fredag 30 Mars  10-18
 Lördag 31 Mars    11-16
Du tar   förmodligen dig smidigast  dit med t-bana  till Gärdet , uppgång Värtan  
och går sedan ca 5 min promenad.
(mitt emot Friskis & Svettis ungefär )

Man vill ju nästan inget hellre än shoppa vårskor just nu..ellerhur?!

Hannah
14 kommentarer
Johanna

Härligt tips! Måste dit, tack =)

Sofia

Blir en sväng på rasten. Jobbar ju PRECIS där

Tess

Åh va jobbigt att man bor så låååång ifrån.
Kram Tess ♥

hannahsthlm

Johanna: Var så lite så=)!

Sofia: åhh..vad praktiskt :)!

Tess: =(

angie

bra tips, lite långt för mig dock ;)

denise

ohh, låter najs. skulle vilja ha en friis company väska ;D

anna wintour

hur kom det sig att du var en VIP gäst. Alltid kul att veta hur VIP ordnaren tänker. Jag har just skrivit om en bok om hur man behandlar sina vip gäster på ett personligt plan skriven av 2 killar som har en eventföretag i STockholm.

De hade 8 bra tips som även går att tillämpa om du ska ha en större bjudning. så då undrar jag hur det gick till väga för att just du skulle vippa?

Anders

Antar att du hört det 200 gånger, men du är SJUKT lik Minnie Driver :-) Så... nu har du hört det 201 gånger! ;-)

Julia

Svara på veckans fråga: Vilket är ditt favoritgodis? ^^

ha det!

hannahsthlm

Anna: åhh..det vet jag inte riktigt..Jag får ju ganska många inbjudningar via bloggen men även privat pga. olika register..Säg det? Hur väljer de ut vilka som ska komma? Det vet nog bara den som bjuder själv..tror du inte det ?=)

Anders: Ha ha..aldrig hört förr..sant :P!
(Men jag har hört mycket annat..)

Julia: Choklad!=)

Anna

Tack för paketet=) Har ej testat de än men ska göra de framöver=)

Anna

Tack för paketet=) Har ej testat de än men ska göra de framöver=)

Anna

Tack för paketet=) Har ej testat de än men ska göra de framöver=)

Maria

vet du om de har killkläder?