Tror det blir..

 ...denna fondvägg från Björklund & Wingqvist egen design. 
Har varit där och spanat på den och den ser super fin ut i "större format", lovar!
Rummet där den kommer sitta på en 2-3 meter stor vägg är ett öppet  rum med annars  vita  väggar, så jag tror det kan bli grymt!

Hi hi..ni vet väl att moi   är en sucker för rooosa  annars..? I sovrummet blir det nog denna från Sandberg  .

Annars...jaaa....döskalletapet i Lilla-E.s rum...:O
Jaaa, mycket  vitt förövrigt, med någon fondvägg här eller där...iallafall  kontoret....
Fy vad  svårt det  ÄR  att bestämma sig!
Och neej..så stort som det låter  är   det   inte    ! ;)

Nu  måste jag fixa med planritningar och prover , nummer osv.ALLT ska vara inne imorgon och postat ikväll....gahhh...:S

Ciao!♥

14 kommentarer
Lottisin

med vita väggar runt omkring tror jag den blir riktigt snygg! =)

hannahsthlm

Lottisin: Hoppas på det ;)!

Maria

Gud vad härligt att tapetsera om, det skulle jag också behöva, men eftersom jag vill flytta så är det ju tyvärr inte aktuellt på ett tag!

hannahsthlm

Maria: Vi ska flytta, det är där tapeterna ska vara :) Här hemma får det tillsv. vara som det är ;)!

hannahsthlm

Maria: Förresten...när du hittar någonstans perfekt att flytta in i sen så blir det ju extra kul med all tapetsering & målning ;)! Kram!

Cicci

Den rosa var himla fin :)!!! Och tapeten till W är ju ascool :)!! När ska ni flytta??

hannahsthlm

Cicci: I November eller December..så det är ju ett tag kvar ;)! Kram!

Mia

Jättefina båda två, precis i min smak.
ha det gott

Johanna

Så snyggt med fondvägg och med mönster på, skulle jag också tagit!

Anna

Vi har precis gjort om i våran hall men en mörk fondvägg=) Kolla i min blogg...

Sofia

Vi har en riktigt grymm fond tapet. Lite samma stuk. Absolut snyggaste jag sett *lovar* You'd like it. Hör av dig om du vill se bilder :)

Johanna

Det blir nog superfint, är det en nybyggd lägenhet ni ska ha? Du och barnen?

hannahsthlm

Johanna: Ja..den är helt ny ..skönt=)! Just nu bor vi i ett sekelskifteshus och det är ju också mysigt, men inte lika praktiskt eller stort som det andra kommer bli!

Taraldiqra

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.