TORSDAG

image2272

Vad  enkelt  det är att fota en svart  outfit...not :P

Lilla-E har nu sovit i 4 timmar. Det betyder ialafall att jag sluppit lyssna på  Mina Drömmar & co  på en stund! ;)Egentligen ska vi bort på ett litet event strax men jag undrar om han orkar det   ?!
Han verkar  liksom inte vilja öppna ögonen ..aja..vi får se!

Idag har jag iallafall en finstickad klänning från  Ichi  och svarta  AA leggings, men tror jag ska byta till ett par från Asos  ...

Makeup består av bla:
Helena Rubenstein Lash Queen Mascara (feline brown)
Biotherm Ögonbryns penna Design Brows nr 40
MAC Foundation Select spf 15 i nyansen NC25
Du Wop Venom Gloss i nyansen Tulip

Hannah
3 kommentarer
Sofia

Hej Hannah!

Det var jättefint, fin hy och snygga ögon!

Jag har en fråga till dig, vilken är egentligen den bästa budgetfoundationen? Du har pratat om Maxfactor förrut va? Vad tycker du annars om Loreals Cashmere Perfect? (eller vad den heter)

När man köper en budget vill man ju att den ska vara bra, annars är det liksom ändå inget fynd...

delinda

du har alltid snygg make-up =)glosset va fint

Lina

Hej HannaH!
Jag undrar om du har något tips på någon bra läpp gloss elr liknande som gör läpparna fylliga och gärna fin färg som håller någorlunda länge? mina läppar e hopplösa :( och så små......
/ Lina