TAXFREE

image2278
Så ..nu  gick det bättre att ladda upp bilderna som jag tänkt.
Som ni ser blev det inte såå hemskt mycket shoppat, men jag har ju mitt "nät-shoppingstop" och på ett sätt går det lättare att inte shoppa ihjäl sig nu..jag har liksom vant mig av lite med att shoppa  hela tiden  ;)
Aja..vi får se hur   länge  det  håller..

Jag slog till på:
 Clinique quickliner              Roast Coffee
(Denna kajal som man rullar upp och har sudd i ena änden är verkligen ovärderlig..Väldigt väldigt bra!)
Nyansen Roast Coffee är  alltid  slut överallt..så dt var en lyckoträff att den fanns!!

 L ´oreal      Ögon makeup remover
Billig och helt ok. Behövde ändå en ny och det är inte så kul att lägga ut flera hundra på ögonrengöring..ellerhur?!

   Snobben Parfym                        Merry Berry
Jaaa...det är ett mysterium hur denna kunde slinka med...Luktar ju väldigt mycket bär..hmmm...jag var faktiskt rätt stressad i taxfreen!:)

      Lumene läppstift                                                    nr 16 (tror jag det var)
Så himla rosa och så otroligt rätt just nu! Tyvärr kan jag inte hitta det....kanske glömde det ?Annars ligger det kanske nerpackat...någonstans.Se bilden med bubbelflaskan för resultat!

En liten bild på klädseln slank med också..svart ..Hade faktiskt bruna skinnskor med platå..men de syns ju inte...
Det som syns är:
  Halterneck tunika/linne från H&M
Asos leggings med halvfot
Chanel brosch
                        

Sooo..det var nog allt för nu!

Hannah
8 kommentarer
mia dh

Ni verkar ha haft kul i alla fall, trots det "ohippa" att åka på kryss... Många gör det och som sagt det viktigaste är ju att man har skojigt. Ha en bra dag och hoppas veckan blir toppen...

hannahsthlm

mia: Joo..det är klart...Sen är det ju liksom det enda enkla alternativet för en "minisemester" med tjejerna oxckså när man bor i sthlm..så..det var kul!=)

Anna - TopLook

Låter som ni haft det riktigt kul! Härligt att komma bort från vardaggen lite. Anna

Käthe

Hihi, Snobben lät ju skoj. :)) Clinique quickliner kan inte jag heller leva utan.

hannahsthlm

Anna: Jaa..absolut=)!

Käthe: Japp..nu har man den iparfym- samlingen oxå ;)!och..qickliner ÄR bara BÄST:)!

Johanna

Kajalen låter intressant! Köpte också nyligen en budget ögonmakeup remover, urbra!:)

hannahsthlm

Johanna: ja..ibland är budget bra!=)

Linn

Jättefin outfit! :)