Santa Barbara

Hi hi..fick just ett mejl från min sis. Hon skriver så kul....det blir inte lika kul när jag ska återberätta det här ;)!

Mamma har kommit fram nu, till  San Diego   , hon är där för att hälsa på Becca.
På vägen hade mamma stannat i Santa Barbara med några vänner och blivit eld och lågor när hon såg en Juicy butik... bara för att hon vet att jag är tokig i Juicy såklart.:-)

Becca skrev dock att hon tyckte det var bra att mamma hejdat sig där i Santa Barbara och att de två, gemensamt, kanske skulle hitta något bättre i San Diego...nåå..så var det något speciellt  jag  önskade mig   ?
Gahhh..  när folk frågar   så kommer jag  aldrig   på   något   !
Gör ni?
6 kommentarer
nollåttan

haha, samma bekymmer har jag faktiskt, kommer aldrig på något!

hannahsthlm

nollåttan: åhh..DÅ är jag inte ensam iallafall;)!

Tiina

Nej jag kommer verkligen inte på något när någon frågar men annars kommer jag på tusen saker jag vill och måste ha.

Johanna

Ne man kommer ju aldrig på något då.. Ååå jag älskar ju med Juicy, din klännign som ja köpte av dig är ur söt! Kramis Johanna

hannahsthlm

Tiina: Samma här :)

Johanna: Va kuuul att du gillar den :)! Kram!

Rouge

Samma för mig, jag är verkligen sämst på att komma på saker att önska mig när folk väl frågar! :O