RÄDDARE I NÖDEN

1   2
(Bilder lånade från Wella)

Skydda ditt hår mot sommarens sol.
Jag vet att flera efterfrågat tips på   solskydd för håret, kanske kan dessa nya produkter vara något?

Lagom till sommaren lanserar  Wella Professionals  nya spännande och välbehövliga produkter  i 
 Lifetex-serien  .
De skyddar mot UV-strålar från sol och solarier, ger skydd mot salt, klor och fria radikaler samt vårdar och ger näring åt slitet och skadat hår.
Alla produkter i  SUN serien innehåller olja från Makadamianöt som bla. består av fuktgivande omgega 7 och vitaminer.

Dessa två produkter ur Sun serien tycker jag verkar intressanta:

1. LIFETEX SUN HAIR & BODY SHAMPOO 
  (250 ml )Pris i butik ca 129 kr.
Ny förbättrad formula. Skonsam löddrande rengöring för hår och kropp. Innehåller UV-filter och fuktgivande ämnen.
I kontakt med vatten bygger det upp ett mjukt lödder som rengör utan att slita på hud och hår.

2. LIFETEX SUN VITAMIN SHAKE 
    (150 ml) Pris i butik ca 149 kr
Leave-in2-fasprodukt för skydd inför, under och efter sol.
Består av två lösningar som verkar på olika sätt. Tränger i i hårstrået och ger det skydd och näring.
Wella Sun Vitamin Shake kommer i sprayform.
Skaka om flaskan väl och spraya i fuktigt hår. Skölj EJ ur. Styla som vanligt.

(Källa: Wella)


Hannah

7 kommentarer
Anna

Är det inte lite väl mycket direktreklam på bloggen nu?

hannahsthlm

Anna: Jag tror att några vill läsa om nya produkter och då tipsar jag om det...

fashionholic

tack för tipset.. mitt hår behöver det mesta ;) har förresten lagt till dig som favorit på bloggportalen (här gäller det att ställa upp för sina bloggerskor..) kram kram

Sessan


Wella har mkt bra produkter så det verkar intressant. Funderade på Redkens sun serie, men Wellas har ju lite humanare piser!

hannahsthlm

fashionholic: Va snällt!=) jag glömde helt bort den där tävlingen..attans =( Annars hade jag ju puschat lite för den här på bloggen..men men..

Sessan: Ja..priserna är ju toppen =)!

Angggelica

Det känns lite konstigt med ett UV-Skyddande schampo eftersom man ändå sköljer bort det?
Leave-in grejen därmot.. den funderar jag faktist på att köpa när jag ska till Kina i sommar, om jag inte hinner hitta någon bättre före.
Kram från Angelica

Gustavamalie

It is the coolest site,keep so!