Mysteriet kring dream Matte Mousse...


Jag vet   att jag dissat denna foundation och även slängt den..förrut. Vi talar nu alltså om Dream Matte Mousse    från   Maybelline . Jag kunde  verkligen inte använda den och tyckte konsistensen var horribel.

För några veckor sedan fick jag dock en ny och eftersom jag använt så mycket fuktcreme etc. sedan utlandssemestern för att inte flaga etc. så har ingen av mina "vanliga" foundations fungerat som jag vill/som de brukar. Däremot funkar denna super bra på mig just nu och jag förstår faktiskt inte...hur!


Ett riktigt mysterium....;)
2 kommentarer
emelie

hejsan ..... men har du provat max factor color adapt suveränt bra.!! frågan är bara vad den innehåller för ämnen och hur dessa på verkar vår kropp hud hälsa.

Twenty 7

Great page I will be a return visitor!