More pics....

image2220image2221

....sen..ska jag ge mig ...lovar :P!
  Helt amazing  var att vi hade strålande sooool   hela veckan!! Det hade jag  faktiskt  inte förväntat mig    !
Shopping blev det nästan inget alls av....hi hi....det var så varmt så jag orkade inte planera shoppingturer från  Bahia Feliz    där vi var! Det är  ett litet avskilt ställe med ca 4-5 hotell, restauranger, strand, pooler ,scen och ett pytte mini centrum.
Lite taxfree och en liten historia om det kommer iallafall ikväll!

Ha en underbar Söndag!

Hannah♥
22 kommentarer
ida

fiiina bilder! vill se mer! det kan vi behöva nu i mars-vädret...

gstar

jag tror du tog med dig solen, det är ett rikgigt vår väder här i sthlm!

Anonym

Åh så härligt, jag behöver verkligen semester :)

Cicci

Det låer som om ni har haft det himla härligt!! Blir inte lite avundsjuk.... Du får gärna visa fler bilder, det ser himla mysigt ut :)!! Välkommen hem föresten!

nollåttan

skönt att INTE shoppa också! man brukar ju ändå bara släpa hem en massa skräp från sådana orter...iaf jag!

nollåttan

skönt att INTE shoppa också! man brukar ju ändå bara släpa hem en massa skräp från sådana orter...iaf jag!

Sussi

Ser jätte härligt ut! Skönt att bara få koppla av och njuta av solen :)

Rouge

Vilka härliga bilder! ;) Ni måste ju haft det hur fint som helst ju! ;)

Angel

Vad härligt d ser ut

Emma

Var i Gran Canaria i april förra året, på samma hotell som du är på nu. Visst var det underbart?:) Och frukostbuffén var ju skitgod!

Karin

Åh, vad härligt det låter och ser ut! Vadå att man längtar efter sol?? Man blir ju inte alls avundsjuk ;)

Sweetheart

Härligt att få se hur bra du hade det. Förstår att du inte ville åka hem till slaskiga Sverige :P

Linn

Åååh! Lyckost! Guud vad härligt! :D

Käthe

Låter himla trevligt!

Hanna

åh! så mysigt men jag skulle nog shoppat nåt litet! jag shoppar alltid! ;)

hannahsthlm

Till alla: Hur härligt som helst var det, nu vill jag bara ha sommar HÄR=)!

Annikki

Åh, vilka härliga bilder. När värmen finns å stränder behövs det ingen shopping. Jag planerar en resa till London i April å där går det inte direkt att undvika shopping =)

Fröken Isakson

Åh vad mysigt ni verkar ha haft :). Man blir jättesugen på att ut och fara när man ser dina bilder :)

charlotte/glitzy

söta ni är:)

Åsa

Åh! Bahia Feliz! Jag var på semester där när jag var i sex-årsåldern. Det är min favoritbarndomssemester. Jag älskade det där!

Elsa

Haha jag med, jag var där när jgag var cirka 7 för första gången. Så mysigt!

Kjartanlejla

Hello admin, nice site you have!