MIN RÄDDNING?!

image2275

Här sitter jag, stressad som en duracell rabbit, och väntar på att min Dove Summer Glow ska torka....samtidigt försöker jag måla naglarna, det går inte så braaa....

Jag åker ju snart på en liten "minisemester" med mina vänner Gabbi, Lotta , Sabina och Patsy...Jaa..det blir en kryssning..igen ;) Inte min ide..dock..och det blir med  Birka  . Blir säkert super kul att umgås med alla raringarna i ett dygn iallafall!

Världens sötaste  Käthe skickade för några veckor sedan en liten  present  till moi, eftersom jag  alltid  mår så himla dåligt dagen efter jag druckit minsta lilla drink...suck...så kanske kan den lilla gåvan vara min räddning?:-)

Heter Revigör  och ska intagas i  tre steg . Kostar  45  och kan beställas hem från bla.   Gravtest.se      

Lovar att pröva och meddela imorgon om det funkar!

Ni får outfit bilder osv. imorgon för nu har jag absolut inte tid... Ha det toppen!

Kram Hannah
17 kommentarer
Helle

Jag kan också må kasst ibland. Har tänkt länge nu på att införskaffa revigör. Har hört att det finns att köpa på pressbyrån och sådana ställen också! :)Hoppas att du kommer att kunna festa lyckligare nu. Kram

anina

Ha det så kul på kryssningen!

hannahsthlm

helle: ja..har sett det på Seven Eleven också..Ska berätta sen om det fungerar! Kram!

anina: tack tack !

Hannah

Asmys ju, girl!

Fia

ett annat tips som jag kan ge mot baksamälla är att innan du lägger dig efter en helkväll tar du en resorb. Det är en brustablett som är "återfuktande", hjälper alltså mot utorkning. Man mår toppen dan efter. det funkar verkligen. Finns på apotektet två rör med 10st i för ca 60kr om jag inte missminner :)
Ha så trevligt!

UmmaGumma

Du verkar vara väldigt "into" kryssningar! SKOJ! :D Hoppas du får det kalasbra och inte minst roligt. Så snart får vi se lite mer fyndade skönhetsprodukter då kan jag tänka mig? Hehe!

Lina

Usch! jag mår också alltid piss efter bara något glas =/ inte kul.. hoppas det funkar iaf :)

Felicia

Hoppas du får det bra på kryssningen utan illamående! Kram på dig :)

Frida & Fabulous

Så härligt om det funkar! Ha en trevlig minisemester! :)

Moa

Ha det så bra Hannah! :)

Johanna

Birka båten är en riktigt kul partybåt. Med soldäck högst upp. Bertätta gärna om Revigör funkar, :)
Hoppas du haft det bra!

Rouge

Hoppas du får en jättemysig liten semester! ;) Fniss, jag klantar alltid till det när jag är stressad och försöker måla naglarna! ;) Men ändå så ska jag alltid envisas med det hehe! ;)

icka

åh va ja längtar efter äkta sol, tänk att slippa brunn utan sol :9

Marie

Det finns bara en sak som hjälper mot dagen efter. Innan du lägger dej dricker du ett stort glas cola. Inte light utan den "riktiga". Fick tipset av en läkare :-) och det funkar faktiskt!

Fröken SötSur

Perfekt ju! Jag ska nog också ta och skaffa sådana:)

Käthe

Hoppas Revigör fungerade. :))

Anna - TopLook

Det finns även att köpa på 7-11! Anna