Min dag

Dåliga saker:
Köpt en ful tunika som var snygg på  Åhlens .
Prövat ca 145 st  fula tunikor på MQ, H&M och Åhlens.
Tappat bort två räkningar på okänt ställe, kanske banken?
Köpt  fel   glassar på Konsum och blivit utskälld av Lilla-E
Glömt fylla i lappen till dagisfotografen så han/hon vet vart dagisfotot ska skickas
Kan inte ha mina nya sqin jeans för jag har typ gått upp 20 kg på semestern
Mina "taxfree-fynd" från diverse nätshoppar har inte dykt upp..nåja..det är ju bara Tisdag....

Bra saker:
Mitt eksem under ögat som dök upp igen på semestern är på väg att försvinna efter ihärdigt smörjande
Jag har köpt en ny Lash Queen Mascara (feline brown), den bästa av alla mascaror
Jag har träffat BabyStella och fått hålla henne, hon skrek inte när jag höll henne och hon hade Burberry sockor...beyond cute!
Imorgon kommer förmodligen mina "taxfree-fynd" från Blush, Eleven och Beautystore..iallafall  något   ..kanske?!

Hur var din dag  då?

Hannah♥
14 kommentarer
Linda

Oj, bäst att inte köpa fel glass igen, hihihi ;)
Hoppas att fynden kommer imorgon då :) Min dag har varit slö, mest pluggande men jag är så trött efter helgen så det är svårt att få nåt vettigt gjort.
Kram!

Tiina

Usch en upp och ner dag med andra ord. Min har varit sådär, tagit hand om tre underbara ungar, men har ont i revbenet, det bara trycker mot lungan :S Kanske inte så bra. Kram

Angel

Min dag började bra men slutade i skandal vart massa tårar...Men nu är d bra igen men INTE glömt

Fröken Isakson

Usch vad trist det är med sånna dagar. Man får tänka på att imorgon är en ny dag - nya tag :). Sen kommer snart våren och tussingarna står i backen, lovely!

Ha en bra kväll.
Kram

Fröken SötSur

Ha ha...känns som bra balans det där;)

Johanna

Min dag har varit okey, inget speceillt iaf :)
Hoppas nåt paket kommer snart, kram.

hannahsthlm

Linda: Nopp..en dödssynd att köpa fel;)!
Lycka till med pkuggandet! :) Kram

Tiina: Usch med revbenet lungan..hoppas du kryar på dig!!

Angel: åhh..det lät inte så kul..ta hand om dig!

Fröken Isakson: ja..imorgon är en ny dag..säkert med både bra och dåliga episoder även då ;)!

Kram och ha det fint!:)

Fröken Sötsur: Hihi..kankse det ;)!

Johanna: Ja..DEt hoppas jag med! Kram!

malle

kul med alla positiva sakerna iaf :) vi håller tummarna för dig att du får dina saker tomorrow :) kramis

hannahsthlm

malle: Jaa..jag hoppas på att något dyker upp iallafall:)! Kram

nollåttan

145 provade tunikor, puh, låter mycket!

Hanna

åh! en bebis! så sött!

Katarina

Haha, de ska vara glada att de får glass överhuvudtaget tycker man ju! Häromdagen blev det fullt liv för att jag råkade lägga såsen brevid riset istället för ovanpå riset... (men flytta det själv då tjuriga unge!). Vi skämmer helt enkelt bort dem för mycket, men det är svårt att låta bli för de är ju så goa! Häromdagen satt min ena sexåring i soffan och tittade på tv. Jag började gosa med honom och pussa honom på kinden, han gjorde inte en min. Jag frågade om jag skulle sluta eller fortsätta. Utan en min blev svaret: Fortsätt! ;-)

Malin

Åh jag använder också den mascara från HR? i svart dock.. den är verkligen queen lash :)

Mattiaslinnea

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link