KOPP-ÅNGEST

Nu ska jag försöka läsa lite i  En Shopaholic i New York   och fokusera lite på mogondagen.
Vilken dag...Har känt mig som en brottsling för jag varit ute med "koppan"....men  vad  ska man göra?
Har jag sett  en baby eller en pensionär så har jag flytt...eller nåja..försökt att ställa mig på arm -längds avstånd....man vill ju inte smitta någon..men mat och medicin måste   man ju ha!
Imorgon måste jag fixa en hel del bankärenden som är väldigt viktiga, förberder mig mentalt på att de på banken kanske inte kommer se med blida ögon på "koppan"..han ser verkligen för eländig ut...eländig men snuttig ;)!
Tavegyl har iallafall gjort susen och han sover gott..alltid något!

Hannah♥
8 kommentarer
Käthe

Lycka till imorgon. Det går säkert bra. :)

hannahsthlm

Käthe: Tack tack..får hoppas på det :)!

mia dh

Aj aj aj, då ska vi hålla oss undan från ert område idag ;)
Krya på den lille och lycka till på banken...

Li

Är boken bra ??! Har funderat på att läsa den...

Cicci

Låter inte lätt, hoppas det går bra med ärendena idag :)!!

nollåttan

stackars liten, men det värsta är nog över!

Indiemamman

Lillaskutt hade vattkoppor för ett år sen... Bäddade ner henne i vagnen och gick långa promenader genom stan vid niotiden, innan affärerna öppnat, fick iaf fönstershoppa då... Gick vi sen in och handlade någonstans så sa jag åt henne att sova... och drog upp filten så långt jag kunde... Då var hon ändå tre och ville inte ligga ner alls.

hannahsthlm

Vi klarade av ärendena idag..kan dock inte lova att vi inte råkat smitta någon...=(!