IDAG

....är min lilla klimp fortfarande förkyld. Har med andra ord inte fått många saker gjorda.

♥ Vi har dock "budget shoppat" lite på eftermiddagen, smink faktiskt...känner mig otroligt  stolt som dissade Dior  och Chanel disken ;) Jag  kikade  inte ens...
Visar vad  jag köpte när jag testat!

♥Ikväll ska vi kolla på Lets Dance  där jag har hört av säkra källor att även Måns Zelmerlöw  kommer dyka upp...kan vara värt att kolla endast därför... om inte annat ;)

♥Imorgon ska jag och några kompisar åka bort  (kan bli vilt )så även om pappan kommer och hämtar de små klimparna senare  ikväll så  blir det ingen utgång eller dylikt för mig idag, känner mig  verkligen ..såå vuxen ;)!

Vad pysslar ni med ?

Hoppas ni har en underbar Fredag!

Hannah♥
14 kommentarer
Cicci

Åh då måste jag kolla på Let's Dance om Måns ska vara med :)!

hannahsthlm

Cicci: Jaaa..klart vi måste ;)!!

Li

Vad har hänt med RSS feed?

hannahsthlm

Li: No idea =(

Malin, gbg

Whats up with you and måns? =)

hannahsthlm

Malin: hi hi...;)

Käthe

Hoppas han kryar på sig snart! :)

hannahsthlm

Käthe: Jaa..det hoppas jag med..Nu är han ju inte hemma längre så nu kan jag inte pyssla om honom =(!
Men jag hoppas verkligen han piggar på sig och slutar hosta i helgen så nästa vecka blir en bra vecka :)!

mezzie

jaa trevlig fredag såg ju "cara mia" *älskar såå baaaad*
Puss!

hannahsthlm

mezzie: hi hi...japp:) Gonatt!

anina

det blir lugnt, bara en massa mys & god mat & film!

trevlig helg.

therese

Åh hur kan en sån snygg kille sjunga en sådan tönt låt...bad!

hannahsthlm

anina:Trevlig helg=)!

therese: Ja..det är ju inte han som skrivit den..Ser fram emot albumet som han är med och skriver själv , hoppas det kommer spegla hans personliga musiksmak bättre ;)!

Noavilde

Greetings. This site is so full of information