HEMMA

Jag har haft en liten sjuk kille  (och melodifestival-låtar) i mitt kölvatten hela veckan och därför har jag missat att svara på en hel del kommentarer och frågor.
Jag hoppas jag kan ta tag i det imorgon och att jag har tid för det!
Jag funderar på att sätta ihop ett eller flera  inlägg med frågor, eftersom många frågor som ställs återkommer.
Andra kan även tipsa om svar om man har något att bidraga med.

Ikväll har vi varit borta hela kvällen och nu  ska jag läsa vidare i En Shopaholic i New York  , såå rolig ;)!

Hannah♥
11 kommentarer
nollåttan

visst är den boken kul verklighetsflykt? riktig chiclit...

Anonym

Låter som en skoj kväll, min bestod av matte plugg i säkert fem timmar.

hannahsthlm

nollåttan : ohh yes!;)

hannahsthlm

anonym: Ja ha..inte så roligt kanske..hoppas det gick bra iaf..med pluggandet!

mia

så ni kom iväg ändå, kul:) Ha en toppenfredag. Kram

Felicia

Den boken ska inhandlas. Kram på dig :)

hannahsthlm

Mia: Japp...Ha en underbar fredag & helg ni med !
:-) Kramis!

Felicia: Ja, det måste du! Det känns som man inte shoppar någonting när man läser den..hi hi ;) Kram!

hannahsthlm

Mia: Japp...Ha en underbar fredag & helg ni med !
:-) Kramis!

Felicia: Ja, det måste du! Det känns som man inte shoppar någonting när man läser den..hi hi ;) Kram!

Beundraren

Hamnade här av en händelse skulle leta efter en gammal cykelhjälm haha. sökte på gammal cykelhjälm på google så fann jag dig märkligt.. aja Ha d!

hannahsthlm

Beundraren: Ha ha..mycket har jag hört..men gammal cykelhjälm?! ;) Vad skulle du med den till? =) Ha det så bra iallafall och kul att du kikade in!:-)

Falkronja

Great site, keep up the great work