HEMMA

image2217

Hmm..behöver jag skriva att jag är minst sagt beyond besviken att vara hemma i Sverige igen...
Vem vill frivilligt överge 8 timmars soldagar vid poolen i 30 graders värme växlat med några svalkande drinkar och beachvolley...och en uber cute trubadur? Inte jag iallafall;)!
Aja.. NU är  jag hemma igen och det är -0 grader... och... nu orkar jag inte skriva mer idag...:S
Gick faktiskt upp ur min sköna hotellbäd okristligt early, kl 5 imorse  närmare bestämt för att resa hem....
Skriver mer imorgon!:-)

Ni kommer inte undan med att inte se fler bilder;)!Har såå många!

Hoppas ni haft en underbar vecka ni med!

Kram!♥
21 kommentarer
MakeUpYourMind

UUUUnderbart!

hannahsthlm

MakeUp Your Mind: Jaa..det var det :)!

Fröken SötSur

Åååååh....förstår att det var hemskt att lämna sol och bad. Ser helt underbart ut det där. Vad jag längtar efter sol och varma vindar nu.

Linda

Så härligt det låter och ser ut! Vill gärna se fler bilder :)

Käthe

Skönt att du är hemma igen och bloggar. :)

Johanna

Förstår, vem vill hem till ett kallt Sverige ;) Du ser ut att ha haft det bra!

nea

åhh, det låter jättehärligt...inte att åka hem då, men jag tror du förstår vad jag menar ;)

PARTYPINGLAN

åh det låter skönt=)

Ellen

Det ser ut som du har varit på samma hotell som jag var i somras ;) i bahia feliz. Supertrevligt ställe! Hoppas ni hade det bra!

nollåttan

låter nice! det var länge sen jag var på gc, men det är aldrig fel med lite sol vintertid!

mezzie

Åhh ser super härligt ut ju!
Här vaknar man av att solen lyser och man fick en spirande känsla...kan de vara vårkänslor månetro?!
Hoppas nu ni hade en super skön semester!
Kram!

Goddess

Jätteavis ju!! Men vi vill se bilder...massor!!!!

Maria

Välkommen hem! Kram!

Tess

Det vädret hade man ju INTE tackat nej till ;)

Marie

Gott med lite värme,, vad är det för solglasögon du har? så snygga *habegäret sätter in* =)

Hanna

åh! så skönt det se ut! kul att du är hemma igen! :)

hannahsthlm

Till alla: Det är förra årets Dior solisar;)..vädret var veeerkligen beyond:)!

anina

Ser underbart ut! ni har bott på samma hotell ser jag som ett par vänner till oss =) samma vecka, fast de åkte från gbg! Verkade fint.

Kul att du är tillbaka på bloggen. Kram.

Kelly

jag gillar dina solglasögon! :)

Beth

Jag ÄLSKAR gran canaria. Mer underbar plats får man leeeeta efter.

Malin A

Va härliga bilder. Jag vill också till värmen =)