Har inte glömt bort er...

..har bara haft lite mycket att  göööööra .
Hela huvudet snurrar av tapetprover och målarfärg...  Nu är det iallafall postat och klart, allt. Sen är ju frågan om de som ska utföra jobbet förstår hur  jag menar...har skissat så gott jag kan...och... jag kanske inte är den allra bästa på just det ;)!

Nu ska jag bara softa  lite..Lilla-E har just somnat på golvet, jaaa..ni läste rätt...han skulle absolut   somna på golvet med ett täcke över sig och en luddig filt under sig...så kan det gå!

Söta W blev förövrigt super förtjust i mitt tapetval med N.Y tapeten, känner mig nöjd som inte valde fel..då hade jag inte legat bra till...säkert värre än det lilla grynet  här på golvet :0

Kram Hannah♥
4 kommentarer
Micki

haha, gillar ditt ordspråk överst på bloggen :D Kram Micki i Halmstad

hannahsthlm

Micki: Jaa..det är använbart ibland ;)!

hannahsthlm

a n v ä n d b a r t :-)!

Arntstella

thank-you for the good and valuable information on your site