HÄR ÄR DEN....

image2273image2274

...jaaaa..miniklänningen jag är ute efter.´
 Snart tycker jag nog  att jag är värd något  att ha på mig efter alla tillbaka lämnade/skickade  eller sålda tunikor (och klänningar  ) jag råkat ut för den senaste tiden.

Självklart är att när man finner något,  är  det en Chloé  och en Chloé är ju inte exakt gratis.
Modellen heter  Chloé Voile Smock Mini Dress och kan klickas hem på Net a porter  för den som har några euro över, 281.49 närmare bestämt .

(Har  du sett något liknande i någon  butik får du ta och tipsa mig, jag börjar snart bli desperat.
Gärna under  2000 kr!)

Aja..här ska  inte klickas utan sovas,  så jag är någorlunda söt  och  trevlig imorgon ;)!
Vad jag ska  ha på mig på den lilla trippen ..det vet jag inte..än.
Ett bekymmer för morgondagen...gäsp!

H♥annah
11 kommentarer
Anonym

åh gud vilken söt, vart har du köpt den

Angel

Åh så snygg

Käthe

Den var jättefin! Riktigt fin!

crazypill

söt!

Linn

Jättefin var den! Jag tycker att Gina Tricot brukar ha många söta tunikor/ klänningar. Hoppas jag har varit till någon hjälp :P

hannahsthlm

Puuccii: Jag har tyvärr inte köpt den..bara suktat lite efter den ;)!

Angel: Ja!

Käthe: ja..visst Är den =)!

crazypill: Ja!

Linn: Gina var det faktiskt evigheter sedan jag besökte, så..kanske dax snart ? =)

Modebladet

Män får högre lön än kvinnor. Något som är oacceptabelt. Men vilka är orsakerna egentligen? Männen? Eller kan det också vara så att vi kvinnor också har gjort att det blivit så? Nu vill jag höra din åsikt - välkommen att diskutera vidare i min blogg!

Sanna

Mycket fin :)

anna

Rena drömmen =)

Rouge

Hihi, ja den är himla söt den klänningen alltså! =D

Sofia

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9159&productId=184450&SearchBackLink=# Den tycker jag är söt :)