FINALLY



Här har vi då änligen en liten bild med  "taxfree-fynden " från  Eleven och Blush.

Md skincare HYDRA PURE MIST Pris på Eleven   380 kr .
Mycket bra och uppfriskande Face Mist som verkligen gör gott för huden utan att irritera.
Ger fukt och näring samt sägs s ta bort "tungmetaller" som man kan ha på  huden efter tex. en dusch, eftersom vatten innehåller tungmetaller. Hur som haver, även om den funkar mot tungmetallerna eller inte så är den riktigt bra! Kan rek. den till er alla om bi behöver en BRA FACE MIST!

Dr Hauschka Ansiktsmask Ros Pris på Blush 295   kr
Jätte cremig och bra ansiktsmask som innehåller bla. rosolja Gör huden mjuk och spänstig och har fått fina recensioner här och var...
Jag hade tänkt använda den som fuktmask på mitt ögon-eksem jag hade förra veckan, tyvärr funkade den inte till det, om man har känslig hy med ett utslag. Min n hud reagerade då på innehållet. Trist.
Funkar mer som en intensiv fuktkick för "normalhy".
Nu har jag inte så mycket användning för den eftersom mitt eksem är borta så jag säljer den HÄR.
Så gott som oanvänd och i en hygiensik tub som man klämmer ut den lilla masken ur.
Passa på att fynda om du behöver en ansiktsmask!

Cherriflip Mineralpuder  , Pris på Eleven  325 kr  .
Lovorden var inte små för detta mineralpuder på Eleven.
Tyvärr tror jag det är en kombination av foundation och puder, eller..tyvärr och tyvärr... det  var inte det  jag  eftersökte iallafall. Påminner mycket om I.D smink som också är gjort av mineraler och är helt "rent" för huden, så rent så man kan sova med det..faktiskt.
Tyvärr var denna Cherriflip inget för mig eftersom jag var ute efter ett "vanligt puder". Detta innehåller lite glitter och ger glöd åt ansiktet, säkert perfekt som partymakeup..men jag säljer det iallafall HÄR.


Fler recensioner på produkter från Beautyplanet kommer inom en snar framtid.

Hannah♥
11 kommentarer
Fröken SötSur

Ååååh...en facemist! Det låter ju som att den är bra.

hannahsthlm

Fröken SötSur: japp..det ÄR den=)!

Moa

Skönt att någonting var bra i alla fall! :D

hannahsthlm

Moa: Jaa..så får man se det :)!

Sessan


Kul att se, trist att bara facemisten var en keeper...

erica

ursäkta om jag byter "ämne" men jag letar efter ett nytt bra läppglans ( utan plump effekt ) och jag tänkte eftersom du verkar ha sån bra koll på allt så kanske du älr dina läsare kunde hjälpa mig ;D hehe

malle

hur har du råd med allt, människa? hihi ^^

Jenny

Någon som har tips på taxfree eller shopping i Genéve? Har hört att det skall finnas en "taxfree zone" mellan Frankrike och Schweiz....undrar om det finns bra shopping där, någon som vet?

emelle

Hej!
Såg att du är makeupartist. Vart utbildade du dig? Arbetar du som det nu?
Är intresserad av yrket. MVH Emelie

nollåttan

tråkigt att vissa saker inte funkade, men smart att direkt sälja vidare!!

Hanna

åh! så fina! men inte så kul att de inte är bra! :)