Fashion Report by Lindex

image2229

Lindex mode rapporeterar från L.A med Izabella Scorupco.

Vårens fashion report kommer från Los Angeles där Sveriges egen Hollywood-stjärna Izabella Scorupco visar vårens mode tillsammans med Emma Wiklund som även  är Lindex fashion reporter.

Vårens kollektion är inspirerad av 50 och 60-talen och en mix av city chic
 och" skönt ledig look."

Izabella själv säger: " Lindex är helt rätt i L.A Jag faller speciellt för de fantastiska tunikorna som känns som vårens stora plagg."

I vår är som bekant  proportionena    viktiga.
För att få den rätta A-linje silhuetten   kombineras tunikor och klänningar med leggings eller en capribyxa.
Svart och vitt bildar basen med rött och rosa som några av de starkt lysande accentfärgerna.

Lindex L.A kampanj pågår from. den 12 Mars- 3 Juni på utomhustavlor, hemsidan, i Lindex butiker mm.
Kampanjen går i Sverige, Norge, Finland, Estland, Lettland och Littauen.

Hannah säger: Jag tycker detta verkar lovande...kanske är det på Lindex jag finner min  perfekta efterlängtade tunika    framöver ? ;)
9 kommentarer
Lottisin

Låter jätte bra, ska bli intressant att se vad de har att komma med eftersom Lindex har ryckt upp sig ganska mkt den senaste tiden! =)

hannahsthlm

Lottisin: Ja..ellerhur!=)

Tess

Lindex har ju blivit kalas på gamla dagar (:

hannahsthlm

Tess: Jo det har blivit stor skillnad=)!

delinda

låter lovande =) gillar lindex nya stil

hannahsthlm

Delinda: Jaa!=)

Katarina

Tycker de väljer helt rätt modeller också! Jag som mamma kan ju mycket mer identifiera mig med Isabella och Emma än med nittonåriga modeller med pojkkroppar. Lindex vänder sig ju inte i första hand till tonåringar så det känns helrätt att de valt lite äldre modeller.

hannahsthlm

Katarina: Absolut! Lite "äldre" och förträffligt snygga modeller :)!

Katarina

Ja, de är verkligen supersnygga! Sånt peppar mig att hålla mig snygg också!