DOVE & TÄVLING!

image2262

Det här paketet kom i vevan jag kom hem från semestern och av någon anledning blev det inte uthämtat förrens igår.
En praktisk DOVE Nessesär med tre roliga produkter som vännerna på Mahir skickat.

Jätte bra..då kan jag börja ladda upp för beach 2007 utan solarium eller dyra solduschar;)!

Två  nyheter  i "brun utan sol" sortimentet har tillkommit sedan 2006, dessa är :

♣DOVE SUMMER GLOW  SOFT SHIMMER   Pris i butik ca  45 kr för 200 ml
Ger dig direkt en  skimrande färg  som ger en fräsch sommarhud med klar lyster samtidigt som  den
gradvis bygger en  vacker solbränna-dag efter dag.
Dove Summer Glow Soft Shimmer innehåller  aktiva fuktighetsgivande  ämnen  och ger en lätt"brun utan sol" effekt

♣DOVE SUMMER GLOW  DAILY FACE  MOISTRURIZER Pris i butik ca 60 kr för 50 ml
Ger ansiktet en perfekt  sommarfräsch ton året runt.
Cremen innehåller fuktighetsgivande ämnen  och en "brun utan sol" effekt som gradvis ger huden en  naturlig solbränna, samtidigt som den tillför ansiktet den fukt som behövs.
Den praktiska pumpflaskan gör appliceringen enkel och man undviker kladd.

♥DOVE SUMMER GLOW BODY LOTION  Pris i butik ca 45 kr för 200 ml
Succén från förra året som självklart hänger med i år igen.
Bygger upp tonen på din hy dag för dag samtidigt som den tillför massa fukt som en "vanlig" bodylotion.
Nytt för i år är att den är ännumer mjukgörande och fuktighetsbevarande än tidigare!

ALLA produkterna finns antingen för ljus till normal hy   eller  normal till mörk hy      .


Jag kommer lotta ut EN  Dove Summer Glow Daily Face Moisturizer     till någon av er läsare.
DET ÄR EN PRODUKT SOM PASSAR    Normal till mörk hudton    !

FÖR ATT TÄVLA, SKRIV EN KOMMENTAR OM VAD DU VILL LÄSA MER OM I BLOGGEN och UNDERTECKNA MED NAMN. TÄVLINGEN AVSLUTAS ONSDAG kl 20.00
VINNAREN PRESENTERAS PÅ TORSDAG MORGON HÄR OCH VINNAREN FÅR SJÄLV MEJLA MIG SIN ADRESS SEDAN.
GLÖM EJ ATT KIKA IN PÅ TORSDAG OM DU DELTAR!

Hannah♥
33 kommentarer
Gloom

Mer sport, musik och sex & samlevnad!!!

memi

Jag tycker doves brun-utan-sol luktar riktigt äckligt efter en stund:S

Lene

håller inte med memi, jag tycker de luktar sjukt gott! jag vill läsa mer om nyttiga respektive farliga ämnen i smink och hudvårdsprylar. har även en fråga till dej.. det pratades för ett bra tag sedan om att smink skulle börja märkas med "bäst före"- stämplar. jag har dock inte sett något sånt, har du eller någon annan läsare det?
ah en fortsatt trevlig måndag

Emma

Jag skulle vilja läsa mer om olika trender, t.ex nu i vår och att du skulle lägga upp flera snygga outfits :) Ha det bra =D

Hannah

Åh jag vill läsa mer om ansiktsprodukter och hur man bäst tar hand om sig själv och sitt ansikte. Ansiktet är ändå det man visar mest utav dagligen :)

Felicia

Mer om kommande trender, skönhetstips och bra produkter för ansikte och kropp!

/ Felicia

Sofia

Fortsätt som du gör! Varför ändra på ett vinnande koncept?!
Någon som är sugen på Håkanssons super spray?
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=41186533

Linn

Jag tycker att du blandar bra i bloggen :) Det jag skulle vilja se mera av är mode inspiration. Kram :)

Maria

Jag skulle gärna vilja läsa mer om trender. Ett liknande "Köp, spara och släng" inlägg om du förstår vad jag menar :)

Sofia

Fick ett provexemplar av den med soft shimmer på jobbet.. Man blev typ glittrig över hela kroppen, men förutom det var den bra!

Fröken SötSur

Skönhetstips! :)

nathalie p

Mer om vilka sminkningar som gäller under säsongen samt dessa underbara dagboksinlägg som du brukade posta förut?

Moa

Mer tester på produkter du provar där du betygsätter dem. :D

mathilda

Mer recesioner, du verkar ha koll på läget! Sen saknar jag dagboksinläggen som verkligen var starka.

Anna

Jag skulle vilja läsa mer om hår tips, inredning

Zandra

Mer om hälsotips!

malle

Jag skulle nog vilja läsa lite mer dagboksinlägg. Dom gjorde mig rörd och dom var fantastiska :)
Malle

nollåttan

jag vill läsa mer om det personliga - lagom personliga i alla fall! smink i all ära...men.-..det är kul att lära känna människan bakom sminket också!!!

Julia

haha, men vad roligt! :D Hoppas du får en trevligsommar år 2007.

ha det!

Jossan

Jag skulle vilja se mer outfits, mer tips & trix och mer "att tänka på innan köp". Material, pris.. m.m. :)
Ha det bra! :)

hannah

Jag gillar din blogg, men du får gärna testa mer produkter och sedan berätta för oss läsare hur dom var.kram

Frida

Hej! Skulle vara kul om du hade lite olika teman varje vecka. T.ex. " från bas till finish" eller fokus på ögon, hud, läppar, olika varje vecka, eller månad beroende på hur mkt tid du har som bloggerska. Det skulle vara en rolig följetång med information från någon som verkligen vet. Man skulle kunna följa alla steg också, med dig som modell? =) Kram Frida

Mats Bengtsson

Ska man vara brun så ska man antingen sola sig till det eller födas med det. Brun utan sol är... Fjantigt. Solarium är ok men själv föredrar jag att sätta mig i vårsolen en stund nu såhär på vårkanten.

Bara för saken skull så ska jag delta i tävlingen.
Jag tycker att du ska skriva om utelivet i Sthlm. Nu vet jag inte om du är någon som går ut och festar men det skulle vara kul att läsa.

Hejdå/ Me, Mats & I

Gucci

Jag skulle gärna vilja läsa mer av dina inköp och din stil, både när det gäller kläder, skönhet och inredning. So keep up the good work!

NATALIE

det kanske bara är på mig det blir så.. men jag tycker att den brun.utan.solen blir så orange..:/

Katarina

Nya produkter som kommer! Älskar nyheter. Har du förresten testat nya Masterpiece Max-mascaran? Är lite nyfiken på den och jag vet ju att du gillar feta fransar :-)

Elsa

Jag skulle gärna läsa mer av dina små krönikor som du skriver då och då. Någon gång om medicin mot depression och även gärna de där dagboksbladen som du skrev ibland. Tycker att det är väldigt intressant men förstår självklart om det är för personligt. Annars gillar jag din blogg starkt!
Åååh nu skiner solen, ska nog gå ut:):)

jÄännii

jag tycker att du ska fortsatta som du gor =) Tycker det ar kul nar du skriver lite om inredning, hur det ser ut hemma hos dig och så nu nar du flyttar =)
Sen eftersom du ar ensam mamma så hade det varit intressant med lite personligt ang det. Om du dejtar osv ;)
Och dina dagboksinlagg ja. Hur du har forandrats fram tills nu!
Kanske inte så latt att våga vara personlig om man har många lasare iof! But I would like you to be! På det viset kan jag bli beroende av en blogg och måste få lasa om vad som hander, ist for att bara titta in ibland ;)

Johannah

Jag läser oftast din blogg för sminktipsen! Du inspirerar! Det jag skulle vilja se är olika sminkningar till olika outfits, t.ex vilka läppglans som passar till sommarklänningen, snyggaste festögonskuggan osv!

Mikaela

Din blogg håller redan världsklass men lite fler "lektioner" i hur man sminkar sig samt små tips och "listor" över dina personliga favoriter and I would go to heaven ;P

irmeli

jag skulle vilja läsa ännu mer om sminkning. Budget tips tack:)

Cassie

ÅH :D Jag skulle vilja läsa om typ "En dag med Hannah". Lite som de där reportagen i VeckoRevyn där de ger en kändis en kamera, och så fotar de lite allt som kommer i ens väg på dagen :) Tror det skulle kunna bli jättekul på din blogg, lite som en utveckling på det du redan gör :) Förövrigt, toppenblogg! Pusspuss

Anonym

Jag skulle tycka det var roligt om du hade typ "hannah testar" o sånt :) det skulle vara roligt, kanske något nytt smink eller nogon ny produkt! Btw, är din blogg superbra :)!